Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

jerixon

Medlem
Har 92k poäng, 1 styck 2-4-1 kvar och har hitills iår bränt av 160k poäng och 2 vouchers.
Skulle mycket gärna dra in 20k poäng till omgående så jag kan börja boka nästa sommars USA semester :p
 

Badger

Medlem
Har 107 500 poäng på kontot. Flyg inbokat om tre veckor fast bara inom europa så då trillar det väl in ett par till. :)
 

Flood

Medlem
Jag intar nog med säkerhet sistaplatsen med råge med mina nuvarande 16750 p :)
Brände av ett gäng på julresan där 7 länder ska besökas ink. Brunei....vette fan varför men kände ingen som varit där!
Har iofs 17000 miles i OW som skräpar.

Nejdå, jag har 15959 poäng på kontot. Blev så skrämd efter konkurshotet att jag bokar en USA-resa så fort jag får ihop till det. :p
 

vicce

Medlem
Har ca 143.000 poäng kvar. Använt 120.000 poäng i år. Har en 2-4-1 voucher att plocka ut (10.000:- tills gränsen nås). Funderar på att skaffa Amex Elite då jag tappar 10 poäng/100:- genom att använda mitt EBMC samt att jag inte gillar att jag måste sluta använda mitt Amex efter halva året för att inte gå över 150.000:-.
 
Har ca 143.000 poäng kvar. Använt 120.000 poäng i år. Har en 2-4-1 voucher att plocka ut (10.000:- tills gränsen nås). Funderar på att skaffa Amex Elite då jag tappar 10 poäng/100:- genom att använda mitt EBMC samt att jag inte gillar att jag måste sluta använda mitt Amex efter halva året för att inte gå över 150.000:-.
Varför vill du inte gå över 150k så fort som möjligt? Vouchern gäller ju hela nästkommande år oavsett.
 
125k, hustrun 25k. Ska försöka använda dessa till uppgraderingar när vi åker hem från USA om några veckor. Vill inte "slösa" bort dem på biljetter utan hellre på hotell eller uppgraderingar.
 

vicce

Medlem
Det var de gamla reglerna... @Dr. Miles har förtvivlat försökt få folk att läs/posta i den nya 2-4-1-tråden, men alla verkar hitta till den gamla först...

Aha, då ska jag börja använda mitt Amex igen då :)

Jag har inte läst reglerna på 2 år, utan bara utgått från att det alltid har varit som det varit. Men va bra, då vet jag hur det ligger till :)
 
Last edited:
Toppen