Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

JacobGBG

Medlem
110k och snart 3st outnyttjade 241. Sparar till The Big One mot Asien innan vår snart förstfödda blir 2 år... så lyder planen i teorin men mycket kan förstås hända under vägens gång.
 

bossefin

Medlem
Efter en 2-4-1 bokning på 120' och en F-upgrade på 45' bidde det raskt en dipp ner till 24'. Har två 2-4-1 liggandes så poängintjäning måste till (och lite fler semesterdagar tack).
 

Mikael64

Medlem
Har ca 278000 just nu men vid årsskiftet ligger det nog runt 330000 med de flygningar och annat som förväntas hamna på kontot.
 

Sakoz

Medlem
Mitt svar är också gammalt, men börjar närma mig 600k, tänkte återkvala Diamond genom att bränna point+cash bonusbiljett till LAX så jag tjänar baspoäng så blir allt så mycket enklare. Men å andra sidan har man lagt undan en slant för en LH F, och så är det där eländiga nycket med OT som man aldrig vet går igenom på övriga resor. Och mitt upp i allt detta jagande undrar jag om jag är normalt funtad, :) EB Diamond är ju inte mycket att ha egentligen i mina ögon.
 

JohnnyWilde

Medlem
Jag intar nog med säkerhet sistaplatsen med råge med mina nuvarande 16750 p :)
Brände av ett gäng på julresan där 7 länder ska besökas ink. Brunei....vette fan varför men kände ingen som varit där!
Har iofs 17000 miles i OW som skräpar.
 
Toppen