Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 22 April 2011.

?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

1. < 50.000 poäng

23,9%
  2. 50.000 - 100.000 poäng

19,9%
  3. 100.000 - 200.000 poäng

26,2%
  4. 200.000 - 350.000 poäng

17,2%
  5. 350.000 - 500.000 poäng

8,7%
  6. > 500.000 poäng

4,2%
  1. Enkel fråga som alla Eurobonus medlemmar kan besvara:

- Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

2. hyper

hyper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul statistik :)

3. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag svarade men rätt svar är egentligen: För få.

Jag har precis tagit ut 45000 poäng för att flyga OZ HKG-ICN.

4. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Mina SAS-poäng används flitigt inom Skandinavien hela tiden, de sparar jag inte. För fina awards sparar jag i ett annat program istället.

5. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Diamond Club Gnopps, hoppas jag?

har ca. 20.000 poäng på EBB, allt från Amex. Brände 25K i C under kampanjen tidigare i år.

6. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppe i 75000. Dvs ungf halvvägs för en C-award för mig och tösen till USA innan vi börjar göra planer för barnproduktion...

7. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppe i 350k+ börjar expira 2013 först så har lite tid på mig att bränna.. F awards till Asien står väl högst på schemat!
    Överträffar mig själv i år med *G kvalificering på 5mån mot 11mån förra året.

1 person likes this.
  8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I dagsläget visar kontot 445.049 poäng och då har jag ytterligare en del som ännu är oregistrerat.
    Och då har jag i år redan sprättat 90.000 poäng för SAS/AmEx-erbjudandet (2 för 1) för mig och flickvännen till ORD i Business,
    samt 240.000 poäng för en tur till Thailand via Japan (ARN-MUC-NRT-BKK) i First med Lufthansa, ANA och Thai!

2 personer gillar detta.
  9. Jacob

Jacob Medlem

Coolt! Det där är ju exakt min award routing. Förutom att jag klämde in Frankfurt och första klass terminalen på utresan också.

Bra jobbat! :)

10. cikada

cikada Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter många år av flitigt resande har jag nu pensionerat mig och kommer inte att tjäna särskilt många "flygpoäng". Till tröst har jag dock ett EuroBonus-saldo på 518000 poäng som jag drygar ut med lite AMEX-poäng m.m.:)
    Jag har varit EBG sedan 2002 och är det tom april 2012, dvs 10 år i följd. Eftersom jag dessutom fyllt 60 år har jag för mig att man får livslång EBG-status efter det. Någon här på forumet son vet något om detta fortfarande är aktuellt??

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!