Senaste nytt

Hur många nya kontakter tack vare businessclass.se-taggarna?

Har aldrig pratat med någon annan resenär, men däremot sett en tagg på en ryggsäck som passerade på tåget mellan Linköping och Stockholm vid ett tillfälle.

Jag har alltid min på väskan, men ingen verkar ha sett den heller. Däremot har jag fått frågor kring den från andra personer och fått berätta om vad BC är för något.
 
Jag har själv ingen tagg men har stött på JensE och Senator.
JensE såg jag pga taggen om jag kommer ihåg rätt men det är också den enda jag har sett.
 
Last edited:

Funcadelic

Medlem
På GOT-ARN (SK164?) såg jag för någon vecka sedan en BC.se-tagg på en portfölj i overhead compartment (kan inte för hela världen komma ihåg vad det heter på svenska - väskhyllan?) över rad 2. Tänkte se vem det var vid avstigning, men glömde sedan bort det när det var dags för avstigning.

Ingen som känner igen sig i beskrivningen?
 

telelina

Medlem
Jag hittade @telelina idag vid säkerhetskontrollen tack vare BC tagg. :)
@Dr. Miles jag hoppas att du känner igen mig utan tagg också. ;)

Jag har som @Jensik skrev hittat honom i loungen (ej i BC-hörnan) samt att @Johannes hittade mig & @nota bene i BC-hörnan igår, kanske låter enkelt men ofta är där mycket icke BC:are. Då brukar jag försöka sätta mig i närheten så att man kanske blir hittad ändå.
 
Det är hyggligt många som kommit fram till mig på resor - har sett fem taggar på resor.

Galnaste jag varit med om i tagg-sammanhang var när jag hämtade min bil från handtvätt och fick Mercedes-nycklar med BC tagg och insåg att det inte var mina, någon annan hade sin likadana bil inne samtidigt och hade BC tagg :)
 
Toppen