Senaste nytt

Hur många nya kontakter tack vare businessclass.se-taggarna?

johhenrik

Medlem
Jag sprang på @andersl. Vi satt mitt emot varandra i loungen, men då visste vi inte om varandra, men sen visade det sig att vi skulle med samma plan, så jag var bakom honom när vi gick på planet till Paris med våra respektive.

Sen har jag sprungit på @Jensik i SAS-loungen på CPH. Det var dock inte pga taggen, utan för att han var lite mer uppmärksam än mig, då vi ju träffats tidigare på BC 2.0 eventet. Vi möttes i BC-hörnan dock. :)
 

palmen

Moderator
Har träffat på en person i loungen som kände igen mig tack vare BC-taggarna. Även på en flight till ATH (inte den resan då vi var flera från BC som åkte) så var det två taggade handbagage utöver mitt med BC-taggar.
 

Jensik

Medlem
Jag träffade @telelina i SASloungen på CPH. Hon såg mina BC-taggar på datorväskan/handbagaget.. Och som @johhenrik skrev träffade vi varandra på BC-hörnan på CPHs SAS-lounge. Vi satt bredvid varandra på BC 2.0 eventet, så jag kände igen honom.
 

iRobert

Medlem
Sprang på en man på väg från B-piren till SAS loungen i CPH i våras då jag var på väg mot Washington. Inledde ett samtal just pga BC-taggen han hade på handbagaget. Kommer inte ihåg namnet på honom men har för mig han skulle till Amsterdam och normalt jobbade mest i Asien. Alltid skoj att höra historier om hur andra flyger och far. :)
 
Toppen