Senaste nytt

Hur hittade ni BusinessClass.se/dk/no?

Steve

Medlem
Efter att jag fått tips om staychallenge inom Hiltonkedjan hittade jag forumet för ca 18 månader sedan. En ny värld öppnade sig och mitt resebeteende har optimerats väsentligt!
 

agehall

Medlem
Idag skulle jag inte överväga ekonomibiljett till Sydamerika
emoji23.png
Vi har alla varit unga och omedvetna en gång i tiden...
 

011430121

Medlem
Blev medlem efter en artikel i Dagens Industri.

"Resan" med BusinessClass.se har varit, och är fortfarande, mycket lärorik! Dessutom fått lära känna flera av er trevliga och roliga personer här på forumet!
Samma för mig.
En undran, hur mycket i pengar har det kostat och hur många timmar som har spenderas här på BC. Det jag vet att jag har fått massor av erfarenhet av att resa bättre till lägre kostnad.
Det som inte går att värdera i pengar är bekantskapen med massor av nya "sköna" människor, ja till och med nya vänner har man fått via BC.
Det finns även personer här som retar sig på en, men det skiter jag i!
 

NotRyan

Medlem
Samma för mig.
En undran, hur mycket i pengar har det kostat och hur många timmar som har spenderas här på BC. Det jag vet att jag har fått massor av erfarenhet av att resa bättre till lägre kostnad.
Det som inte går att värdera i pengar är bekantskapen med massor av nya "sköna" människor, ja till och med nya vänner har man fått via BC.
Det finns även personer här som retar sig på en, men det skiter jag i!
Lite OT men vem kan reta sig på dig???
 

Sealord

Medlem
21 juni 2011 googlade jag på business class eftersom jag då drömde om att sitta "där framme" i planet på långresor. Samma dag blev jag medlem här. Då hade jag ett EBS-kort och endast haft turen att få business class inom Europa med Air France och KLM, ej med SAS, då vanliga ekonomibiljetter varit slutsålda. Nu har jag, många år senare och mycket tack vare detta forum, flugit "där framme" på långresor så många gånger att jag tappat räkningen. Är nu nu både EBD och Flying Blue Gold. Tack businessclass.se för allt! Nu känner jag mig inte lika ensam om att älska flyga.
 
Toppen