Senaste nytt

Hur hitta Singapore airlines award med eurobonuspoäng?

Kimmen00

Medlem
Jag har för mig att de släpper mer/tidigare till M&M, men jag har inte kollat på det själv.

Satt och kollade förra veckan och det var en VÄLDIGT bra tillgång på M&M med singapore airlines.. A350, A380, 777-300er etc till/från europa-asien.
Och många platser, iaf minst 4 på de sträckor jag kollade.
 

Dr. Miles

Expert
Det ser ut som att Uniteds webbsida visar numera Business class awardplats(er) på Singapore Airlines Boeing 777-300ER (77W).

T ex 2018-JUL-30 mellan Singapore - Sydney

Screenshot20180622 01 SQ.png
 
Brukar de släppa 3 platser i business för Eurobonus award med destination eller avreseort Stockholm eller Köpenhamn till Singapore? Ser waitlist visa KrisFlyer, men som folk sagt innan så överrensstämmer inte detta alltid.
 

palmen

Moderator
Brukar de släppa 3 platser i business för Eurobonus award med destination eller avreseort Stockholm eller Köpenhamn till Singapore? Ser waitlist visa KrisFlyer, men som folk sagt innan så överrensstämmer inte detta alltid.
Från minnet har jag för mig folk rapporterat om att det släpps 4 platser från Stockholm. Jag kan ju dock vara helt fel ute här.
 

Per N

Medlem
Brukar de släppa 3 platser i business för Eurobonus award med destination eller avreseort Stockholm eller Köpenhamn till Singapore? Ser waitlist visa KrisFlyer, men som folk sagt innan så överrensstämmer inte detta alltid.
När jag bokade 5 platser CPH-SIN så fanns det 8 tillgängliga

Edit: Så det kan nog variera en del
 
Last edited:
Vad säger ni som har flygit bolagen förut.
Har en resa med Asiana First från FRA-SIN, hoppas kunna byta till Lufthansa First.
Men kan boka med Singapore Airline First cph-sin
Jag har redan Singapore Airline hem från SIN så får prova dom på hemmaplan.
Skulle ni rekomendera att boka Singapore istället för Asiana och om Lufthansa släpper first hoppas att hitta passande anslutningar.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Vad säger ni som har flygit bolagen förut.
Har en resa med Asiana First från FRA-SIN, hoppas kunna byta till Lufthansa First.
Men kan boka med Singapore Airline First cph-sin
Jag har redan Singapore Airline hem från SIN så får prova dom på hemmaplan.
Skulle ni rekomendera att boka Singapore istället för Asiana och om Lufthansa släpper first hoppas att hitta passande anslutningar.
Om du inte testat någon av dom innan skulle jag tagit en av varje. Jag håller Asiana som bäst i luften men har inte testat SQ First på longhaul ännu, det är morgondagens nöje.
 
Toppen