Tack vare tips från er i tråden så har jag lyckats boka den här resplanen:
13/12 GOT-CPH Sas plus SK 1439 06:30 - 07:20 (bytestid 1:05 i CPH)
13/12 CPH-CDG Sas plus SK 556 08:25 - 10:25 (bytestid 3:05 i CDG)
13/12 CDG-BKK Thai F TG 931 13:30 - 06:30 (bytestid 2:40 i BKK)
14/12 BKK-MEL Thai C TG 461 09:10 - 22:20
Här måste vi köpa biljett så att vi är i tid till nästa avgång från Auckland till Fiji.
16/12 AKL-NAN Air New Zeeland Eco 09:45 - 11:50
25/12 NAN-AKL Air New Zeeland Eco 13:10 - 17:15
Köpa biljett tillbaka till Melbourne
7/1 MEL-PEK Air China C CA 166 21:40 - 06:30 (bytestid 7:00 i PEK)
8/1 PEK-CDG Air China F CA 933 13:30 - 17:45 (bytestid 17:25 i CDG)
9/1 CDG-CPH Sas plus SK 566 11:10 - 13:00
9/1 CPH- GOT Sas plus SK 446 20:50 - 21:40
Vad tycker ni spontant om resplanen?
Jag har två longhaul i F vilket jag är grymt nöjd med. Sen ska det bli kul att se vad Air China och Thai levererar i C också.
Vad jag är lite nervös för spontant är att vi missar anslutningen i BKK eftersom att nästkommande flyg MEL-AKL, samt AKL-NAN är bokade/måste bokas på separata biljetter.
Tycker ni att det är tillräckligt med marginal?
Vad bör jag se till att tänka på så att jag inte riskerar att gå miste om någonting?
Jätte tacksam för input!