Senaste nytt

Hur gör du med dina Eurobonus poäng (November 2012)

Hur gör du med dina Eurobonus poäng

  • Jag tömmer kontot denna vecka

    Votes: 10 6,7%
  • Jag borde boka något kul

    Votes: 34 22,7%
  • Jag samlar som vanligt

    Votes: 106 70,7%

  • Total voters
    150
  • Poll closed .

VonMögen

Medlem
Samlar som vanligt. Sitter lugnt och skönt och borrar mig genom ANA toolet för awardresa under nästa år. Tror inte det blir någon likvaka i helgen, utan SAS kommer att klara sig som bolag även om det kommer att smärta för de anställda.
 

palmen

Moderator
Ungefär 125k poäng och kommer få min 2-4-1 voucher om ca 1 vecka. Sen är planen att ta en resa till Asien nästa år och se vem som får följa med. I värsta fall får det väl bli en resa till NY eller SF istället, finns ju en hel del trevliga microbryggerier i USA man kan besöka istället för japanska whisky-destillerier :)
Poängen är levande i 3 år till så ingen fara på taket på den sidan men vill nog bränna av det mesta innan hösten näsat år i alla fall.
 

Frigidus

Medlem
Uppfyllde precis min 2-4-1 voucher i helgen. Hade ju varit snyggt att få den i posten samtidigt som ett konkursbesked.

90 000 poäng + 2-4-1 lär jag försöka hitta ngt kul för så snabbt som möjligt. Tror dock att SAS lever vidare minst ett år till....
 

ACervin

Medlem
Lite oroligt i helgen. 340 000 poäng + AMEX 241. Tänkt som pendlingspoäng BNE - CPH. Men kanske skall jag släppa iväg familjen till NYC och utnyttja 241 vouchern till det. Kommer nog inte att hamstra på samma sätt framöver.
 

tic

Medlem
99 kPoäng. Överväger boka Chicago i BC när 1000 poäng till kommer in om ett par dagar, alternativt invänta 10000 poäng till och boka med LH direkt till DFW som är dit jag vill egentligen. Då får man väl betala bränsletillägg men slipper inrikesflyg i USA vlket är skönt. Hoppas på att SAS finns kvar tills den biljetten är utnyttjad...

För övrigt tror jag ett sannolikt scenario är att SAS splittras i tre delar, en per land. Har väldigt svårt att tro att set inte går att bedriva ett lönsamt bolag i Sverige med inrikes- och Europalinjer som nu samt några väl valda långdistanslinjer mot väst och öst. Men det finns säkert en annan tråd för sådana diskussioner...
 

Fredrik

Medlem
Har 135.000 poäng med 7.000 till på gång. Skulle velat samla lite till för en F-resa men det får bli C till Afrika eller Sydostasien.
 

sembl

Medlem
Har 14000 poäng så det blir väl att låta dem dö ut om det inte kommer en bra poängdeal för runt den summan.
 

agehall

Medlem
Jag tror (eller kanske rättare sagt hoppas) att oavsett vad som händer med SAS så kommer EB att förtsätta finnas, så jag ändrar inget i mitt nuvarande samlande av poäng.
 

Randy Marsh

Medlem
158 300 poäng, plus 23600 poäng inne för manuell efterregistrering. Satsar på att ta ut en tur i F till Tokyo eller Hong Kong i vår.
 
Toppen