Hur går det med planering av 5:e Göteborgsträff vid TUR mässa 2013?

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Dr. Miles, 7 Mars 2013.

1. Jag kommer ihåg att någon nämnde om nästa inofficiell BC.se Göteborgträff någon gång under TUR mässan 2013 (22-24 mars).

Finns det med planering? Har ni kommit fram datum och plats?

2. Då provar jag med nya tagga medlemmar funktion.

2 personer gillar detta.
  3. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Missar detta, är hemma i NYC.

4. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför är inte jag taggad :-(

5. Lås kvällen 22/3 för en göteborgsträff. Jag får jobba mer på temat under veckan och återkommer med mer info om hur jag tänker. Får se vad jag får ihop och om jag kan fixa några extra deals för deltagare. Vi hörs i denna tråden i veckan som kommer om det blir något. Skicka gärna PM med förslag eller färdiga lösningar.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det skulle faktiskt kunna passa rätt bra. Är jag hemma kanske en kund i gbg behöver lite hjälp den veckan...

7. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Konkretisera planerna "subito":D Har funderat på en middag med mitt ordenssällskap nästa fredag och då känns de inte helt korrekt att även vara iväg fredagen därpå. Men där emot kan argumentet hemma funka att: "Jag hoppar middagen nästa fredag, för jag så hemskt gärna vill träffa mina galna frequent flyer vänner fredagen därpå". Viss förståelse har upparbetas med tanke att hela familjen ska till NYC med British Airways F på Kristi flygare pga insikter som upparbetats via frequent flyer vännerna här:D

8. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har väl ganska lite med Göteborg att göra då jag har längre dit är du. :)

9. Du är där oftare än mig i alla fall. Jag har varit Göteborg max tre gånger.

10. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har skrivits om det tidigare och det togs även upp på senaste träffen i Göteborg och det är någon form av föreläsning, utbildning, workshop kring t.ex. ITA Matrix eller liknande. Det erbjöds även lokal i princip ett stenkast från mässan av Martin Andersson. Detta vore kanske något att försöka få med på schemat.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!