Senaste nytt

Hur går det för linjen Arlanda -Los Angeles?

nota bene

Medlem
Ser helt fullt ut i C idag, och ca 70% i Plus. Ingen aning om Go, men var sjukt trångt i gate, så säkerligen ganska välfyllt.
 

palmen

Moderator
Tror vi kan konstatera att det går väldigt bra för linjen till LA. Nu är det ju sommar och högsäsong, hoppas det håller i sig i höst och vinter också.
 

AABack2ARN

Medlem
Tror vi kan konstatera att det går väldigt bra för linjen till LA. Nu är det ju sommar och högsäsong, hoppas det håller i sig i höst och vinter också.

I alla fall om man tittar på beläggningen - och det vore som sagt märkligt annars med tanke på att det är högsäsong och USA är ett hett resmål. Hur mycket SAS tjänar på linjen tror jag ingen av oss kan säga något om ;)
 

Jainzar

Medlem
Hur mycket SAS tjänar på linjen tror jag ingen av oss kan säga något om ;)
Jag flög nu också till LAX och tillbaka och det var 90 - 95% fullt i Go och minst 50% fullt i Plus.

Men t.ex. jag köpte biljetten i den väldigt bra rea i april för 349€. Jag tror inte att tjänade mycket med mig.
 

Lukas S

Medlem
Kom med SK940 idag och det var helt fullt i alla kabiner (enligt cc, kollade aldrig bakom skynket...). Kraftig försening från LAX, det var väldigt nära att vi inte kom iväg alls enligt crew. Diskuterade beläggningen lite och fick igen svaret att linjen generellt går mycket bra, men att det finns dagar när planet är nästan tomt.
 
Toppen