Senaste nytt

Hur går det för linjen Arlanda -Los Angeles?

palmen

Moderator
Samma i lördags, fullt inte Business. Vad jag kunde se även fullt i evonomy. I plus var det ca 70% beläggning.
 

Lukas S

Medlem
Samma i lördags, fullt inte Business. Vad jag kunde se även fullt i evonomy. I plus var det ca 70% beläggning.

Oroväckande. Har några ARN=>LAX-bokningar framöver, samtliga i Plus med uppgraderingsrequests till C. Om bokningsläget är så här kanske de vill flytta Go=>Business direkt om någon vill betala istället för Plus=>Business. Men - kul för SAS att nya linjen går bra!
 

palmen

Moderator
Oroväckande. Har några ARN=>LAX-bokningar framöver, samtliga i Plus med uppgraderingsrequests till C. Om bokningsläget är så här kanske de vill flytta Go=>Business direkt om någon vill betala istället för Plus=>Business. Men - kul för SAS att nya linjen går bra!
Ser inget oroväckande med detta över huvud taget. Den som har bästa budet till business kommer väl att få det, det är fritt fram för var och en att göra dessa bokningar. Vill man åka business får man boka det från början. Att det är så hög beläggning är enbart positivt.
 

chazzie

Medlem
Självklart positivt med fulla flyg! Denna linje är ju en många efterfrågat. Att man sen gärna får en rad för sig själv i Eco är en annan femma :)

Har någon koll på om/hur beläggningen påverkats hos norsken? Eller är det sådan efterfrågan att det inte påverkat dem?
 

DHXSTHLM

Medlem
Flyger imorgon 28 maj hem till arlanda från lax. Åker plus. En plats ledig ser jag i appen i plus.

Är det någon som kan kolla tillgängligheten åt oss (2) i business? Finns där chans att bli uppgraderad? Fick ju CU på väg till LA.
 
Toppen