Senaste nytt

Hur fungerar det med Diners Club, lounge och gäster?

DrKlas

Medlem
Besökte nyligen almost@home i Helsingfors, tog med en gäst in i loungen men såg nu att det bara har dragits 24€ på kortet vilket bara är gästens pris. Några 125SEK för mitt besök finns inte i transaktionslistan.

En gång då jag använde mitt Diners för loungebesök för två år sedan så tog det ungefär två månader tills det dök upp i transaktionslistan. Så det dyker nog upp så småningom.
 

MMMC

Medlem
En gång då jag använde mitt Diners för loungebesök för två år sedan så tog det ungefär två månader tills det dök upp i transaktionslistan. Så det dyker nog upp så småningom.

Hade inte tyckt det var konstigt om det inte var för att gästens summa debiterats mitt kort. När jag signade köpet så avsåg det två personer in i loungen. Men men, det dyker väl upp så småningom, eller aldrig.
 

Meazza

Medlem
Kan man använda gratisbesöken på vilken Diners-lounge som helst i världen eller är det några begränsningar?
 

surfdude

Medlem
Inga begränsningar så vitt jag känner till (har själv endast besökt AMS och LGW förutom ARN dock) men tänk på att det är intjäning år 1 och uttag år 2 som gäller, dvs för varje 10k du spenderar i år får du ett gratisbesök nästa år.
 

brunte

Medlem
Inga begränsningar så vitt jag känner till (har själv endast besökt AMS och LGW förutom ARN dock) men tänk på att det är intjäning år 1 och uttag år 2 som gäller, dvs för varje 10k du spenderar i år får du ett gratisbesök nästa år.
Finns det något enkelt sätt att ta reda på hur många besök man har kvar utan att helt enkelt hålla räkningen själv?
 
A

Aurora

Guest
Jeg emailet kundtjänst og spurte hvor mange loungebesøk jeg hadde i 2016. Det kunne de ikke svare på før 10 januar. 10 januar kunne jeg trengt et gratis loungebesøk, er det noen som har erfaring med nøyaktig nårtid disse gratis loungebesøkene aktiveres? 1 Januar 2016? Eller drøyer det? Jeg har brukt bra mye mer enn 10,000kroner i løpet av 2015, så jeg har minst 1 gratisbesøk å hente ut.
 
Toppen