Hur fungerar Ambassador Weekend voucher?

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av JohnR, 9 Juni 2016.

1. JohnR

JohnR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Har min första vistelse bokad på IC 17-19 November. (Tor-Lör). OBs bokad med AAA-rate.

Funderar på att köpa Ambassador status, och om jag kan använda voucern på ena natten, så går det jämnt upp i pris.

Kan jag använda vouchern på natten mellan Fre-Lör eller fungerar det?

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Vouchern har en specifik länk för att boka en ambassador weekend och det är en specifik rate som måste bokas som oftast är dyrare än ordinarie pris.
    Bor du fredag till söndag på denna rate så tar de bort priset för lördagen som blir gratis. Min första nyttjade jag när fredag kostade 150$ och lördag 400$, blev bra värde på den i San Francisco. Förra periodens voucher nyttjade på IC Hong Kong där båda nätterna kostade 4400 HKD.

Om du ska bo 2-3 ggr på IC det närmsta året tycker jag absolut du ska skaffa ambassador.

3. JohnR

JohnR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man på något sett se vad raten är om man inte är Ambassador?

4. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Loyaltylobby har någon länk till IHG någonstans om du söker som visar hur amb rate är vill jag minnas

6. JohnR

JohnR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    flapps gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!