Hur flyger jag bäst Stockholm-Bangalore i business class?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Fredrik Bodin, 5 Augusti 2013.

1. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur flyger jag bäst Arlanda-Bangalore i business class, vad kan rekommenderas tro?

Nån som har erfarenhet av inrikesflygningar med "Jet Airways" i Indien?

2. Swissbob

Swissbob Medlem

Då jag själv är från Indien så skulle jag rekommendera Jet airways Inrikes. Mycket bättre är det än både Air India och Indigo, men om du vill slippa allt de där med inrikes så är det Emirates som gäller. ARN-DXB-BLR.

3. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways, Qatar samt Lufthansa kör direkt. (alltså 1 byte)

4. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror på vad du menar med bäst? Vill du åka med någon speciell allians etc? Gäller det själva businessprodukten hos de olika bolagen finns det många reserapporter på forumet att läsa. Både AF, British Airways och Lufthansa flyger direkt till Bangalore från sina hubbar i Europa.

Använd gärna frågemallen

http://www.businessclass.se/flygbil...laes-detta-innan-fragar-om-flygbiljetter.html

1 person likes this.
  5. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med @kristerj Beror på vad du menar med bäst? Bästa C produkt? Bäst tidtabell? Bäst intjäning av miles på ett speciellt program/allians? Bästa pris (billigast)... Om du använder mallen tror jag att fler här inne kan svara på dina frågor.

7. bnccnb

bnccnb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har åkt ARN-FRA-BLR med Lufthansa (747-8i). Funkade ypperligt.

8. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har erfarenhet av Jet Airways inrikes i ekonomiklass. Det var sträckan Dehli - Mumbai. Trots en relativt kort flygsträcka var det riktig mat ombord. I övrigt bra service som jag minns det.

Jet Airways har också lågbudgetprodukten Jet Lite för övrigt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!