Senaste nytt

Hur följa en specifik person i ett specifikt forum?

jsn

Medlem
Jag vill kunna följa en specifik person i ett specifikt forum, men jag vet inte om det går eller hur jag isf gör.
Jag vet hur jag gör för att följa ett visst forum, och då får jag frågan om jag vill få en notifiering eller mail för varje ny tråd eller för varje nytt inlägg. Men jag hittar inte hur jag gör för att få en notis så fort person X postar ett nytt inlägg i forum Y, oavsett om det är en ny tråd eller ett inlägg i en befintlig tråd, men jag vill inte ha några notifieringar om någon annan gör ett inlägg i en existerande tråd.
Kan jag göra detta, och isf hur gör jag?
 

SNIFF

Medlem
upload_2016-4-30_13-29-33.png


Om du trycker på min profil till höger så kan du trycka på följ. Då tror jag du får en notis varje gång jag gör något.
 

Bryant

Medlem
Jag vill kunna följa en specifik person i ett specifikt forum, men jag vet inte om det går eller hur jag isf gör.
Jag vet hur jag gör för att följa ett visst forum, och då får jag frågan om jag vill få en notifiering eller mail för varje ny tråd eller för varje nytt inlägg. Men jag hittar inte hur jag gör för att få en notis så fort person X postar ett nytt inlägg i forum Y, oavsett om det är en ny tråd eller ett inlägg i en befintlig tråd, men jag vill inte ha några notifieringar om någon annan gör ett inlägg i en existerande tråd.
Kan jag göra detta, och isf hur gör jag?

1. Ta reda på vad personen heter bakom sitt nick.

2. Ta reda på adressen.

3. Sätt dig utanför tills du ser personen

4. Följ efter (tänk på att hålla avstånd)




(Jag har tyvärr inget bättre svar)
 

jsn

Medlem
1. Ta reda på vad personen heter bakom sitt nick.

2. Ta reda på adressen.

3. Sätt dig utanför tills du ser personen

4. Följ efter (tänk på att hålla avstånd)




(Jag har tyvärr inget bättre svar)
Hehehe, kanske inte så diskret som jag hade hoppats på...
Men med en trenchcoat kanske... :)
 

jsn

Medlem
Det jag specifikt tänker på är @Dr. Miles Deals tråd, där @Dr. Miles uppdaterar existerande trådar. Jag vill kunna följa hans uppdateringar, men jag är inte intresserad av alla andra kommentarer i dessa trådar :oops:
 
Toppen