Hur får man kontakt med SAS customer care !!!!!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av JanneLzon, 10 April 2015.

  1. JanneLzon

    JanneLzon Medlem

    Desperat försök att få kontakt med SAS customer care via detta inlägg.
    Jag skulle åka till EWR från GOT via CPH, fick ett bra erbjudande om att uppgradera mellan CPH och EWR som jag tog. Tyvärr så blev planet från GOT inställd och jag fick resa med Lufthansa istället, så länge allt bra MEN det är nu när jag vill ha tillbaka kostnaden för uppgraderingen som H-vete börjar, efter xx antal försök att komma i kontakt med SAS customer care via deras web formulär samt flera försök via euro bonus som har skickat flera interna mail så börjar jag blir RIKTIGT förbannad och undrar hur dom behandlar sina kunder när dom har problem och behöver hjälp, för när vi skall resa och spendera pengar hos SAS så är DOM snabba och duktiga .... SAMT när man har anmält ett ärende via webbformulär så får man tillbaka en "no reply" med ett telefon nummer till euro boums men dom är helt frågande till varför man har deras nummer i dessa ärenden !!!

    Någon som vet och kan hjälpa mig ?
     
    Last edited: 10 April 2015
  2. Nemo

    Nemo Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Bc.se har inget med SAS att göra. Vill du få kontakt med SAS så får du ringa dem, via webformulär, facebook, twitter, chat etc. Är det uppgradering via OptionTown kan du kontakta dem. Lycka till!
     
  3. Christian R

    Christian R DYKWIA

    Nu skriver du ikke hvornår hændelsen fandt sted, men SAS CustomerCare er ikke kendt for deres hurtige svartider.. Jeg ville tage det helt roligt, du skal nok få dine penge - det tager bare lidt tid...
     
  4. JanneLzon

    JanneLzon Medlem

    Nemo
    Jag vill inte verka tyken men vad tror du att jag har gjort, jag har provat allt och därav mitt desperata försök här då ni är många som har erfarenhet.
     
  5. JanneLzon

    JanneLzon Medlem

    Nemo

    Förstår din kommentar, det är inte BC customer care jag försöker få kontakt med utan SAS's, har ändrat inlägget
     
  6. anjak

    anjak Medlem

    Hur länge har du väntat?
     
  7. JanneLzon

    JanneLzon Medlem

    Idag är det 8 veckor, på Måndag är det 9 veckor sen jag skickade första mailet
     
  8. anjak

    anjak Medlem

    Har du provat Facebook, där brukar dom va rätt snabba.
     
  9. Totopez

    Totopez Medlem

    Ort:
    Enskede
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag svarade på det inlägg du skrev 17 mars, men du svarade inte sen. Hur uppgraderade du? Var det via OptionTown för pengar, eller via SAS med poäng? Om det var OT, har du i så fall kontaktat deras kundservice?

    Sedan tycker jag att det är ruttet med två månaders svarstid på mail, men det är en annan femma...
     
    agehall och flum gillar detta.
  10. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    +1. Svara på frågorna så kanske du kan få hjälp att hitta rätt.

    Annars är det bara att sitta lugnt och vänta på att Customer Care behandlar ditt ärende. Har de kö så har de och då är det bara att vänta.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×