Senaste nytt

Hur brukar prisläget vara på Hiltonhotell i London i december?

micsjo

Medlem
Har du status kan det vara värt besväret att maila frontdesk på t ex Bankside (som är bra) för att få ihop bra pris + 3-bädd.
 

Senator

Moderator
Har du status kan det vara värt besväret att maila frontdesk på t ex Bankside (som är bra) för att få ihop bra pris + 3-bädd.

Precis. Jag hade 3 glada herrar som skulle fira 3x 40 år på Bankside i våras. Mailkorrespondens innan med hotellet, inga problem med två sängar + extra säng.
 

Maja

Medlem
Oyster card ska nog inte behövas. I Maj när jag var där körde jag enbart NFC med mitt Sparbanken MC.
Ni har väl förbokat Harry Potter? Det hade inte jag och fick sitta all ledigt tid med att uppdatera biljettsidan. Fick tillslut tag på biljetter 2 veckor innan. Så förboka är ett måste. Tänk även på att bussen från Watford till Warner studios endast tar cash.

Japp, det ska förbokas, hela resan planeras just kring detta. Tanken var från början fre-sön, men det får bli torsdag kväll då enda rimligan Harry Potter tiden som fanns var kl 14 på fredagen! :eek: Måste bara få ihop alla bokningar innan jag reserverar mina platser där.

@micsjo Kontakt är redan tagen med Bankside ang. extrasäng. Det alternativet har seglat upp igen, men blir givetvis en rejäl slant dyrare än Canary Wharf ändå.

@Senator Har fått svar från hotellet att jag måste boka Twin Executive för att få plats med en extrasäng, King Executive fungerade ej. Har koll på läget där.

Tack för input om andra hotellförslag! Ska kolla och se hur vi landar.

Hilton London Tower Bridge är också ett alternativ. Ups and downs där?
 

jerixon

Medlem
Fanns ju ganska många bra alternativ den helgen under 135gbp/natt
Nu valde jag ju 2 vuxna +1 child... men priserna nedan är bra enligt mig varje fall
upload_2018-8-27_12-49-19.png
 

jerixon

Medlem
Eftersom jag och @Tonton nu besökt hotellett så måste jag säga stt loungen må vara liten, men långt ifrån den sämsta jag har varit på. Hotellet i sig är ju inte top notch direkt men sov bra och badrummen fräscha. Loungen måste varit uppfräschad och de hade rätt gott om mat och sallader samt vin, öl, sprit.
Kan absolut tänka mig bo här igen då läget är helt OK och priset ofta bra :)

@jerixon den loungen är rIktigt dålig, det var mitt absoluta sistahandsval gällande hotell när jag pendlade till london

Håller helt och hållet med @sembl!
 
Toppen