Hur boka parallell bonusresa för barn med Flying Blue.....

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Fredrik Andersson, 26 Mars 2015.

1. Hur går man till väga för att boka en bonusresa för min dotter som är 14år separat från min bokning som är gjord av företaget?

Eftersom hon är 14år (gränsen för att få åka själv är 15 på KLM/AF) behöver hon att en vuxen är med på samma bokning och det går ju inte att lägga till via hemsidan.

Min biljett är redan klar sen länge och nu ska jag fixa en separatbiljett till henne på något sätt....

Några ideér? Är det någon som fått FB Platinums direkt nummer ännu?

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du provat att skicka ett PM till representanten Tina @Air France/KLM ?

Jakob Österberg gillar detta.
  3. Inte än....författar det just nu men det senaste verkar inte ha besvarats......så jag tänkte att ni kanske var snabbare.... :)

4. Jonas H

Jonas H Medlem

Är det inte bara att boka en vanlig vuxenbiljett med "rätt" namn eftersom det ändå inte borde vara någon rabatt?

5. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring och boka, har gjort som du tänker med sas ett par gånger, de måste manuellt lägga in en korsreferens i biljetterna. Annars blir barnet/en betraktade som ensamresande.

OrangeWindies gillar detta.
  6. Jag löste det med hjälp av personal i Crown Lounge i Amsterdam. Grym service och hjälp!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!