Senaste nytt

Hur boka & betala med SAS Credits

jumbooze

Medlem
Ok, det ser ju lovande ut på min står det både och
American Express SAS Account

Vill ju gärna veta hur mycket som ska dras från kontot.
 

FF#1

Medlem
Vart nyfiken på om man hade några Credits som skrammlar… men det enda som står på sidan är

****No access to SAS Credits statement at the moment****

typiskt!
 

jumbooze

Medlem
Jag har bara förlitat mig på mailet med saldo då deras website är lite udda där jag inte hittar totalen utan kan gräva fram spreadsheets på hur mycket jag har rest :/
 

Dr. Miles

Expert
Jag har problem att betala med SAS Credits på SAS.se. Det gick att betala förut men inte nu längre.
När jag väljer betalning med SAS Credits, kommer jag till den här sidan.
Screenshot20141021_2.png


Sedan när jag har matat in all uppgifter och klickar på "Pay & Confirm", skickas jag till den här sidan.
Screenshot20141021_1.png


Det känns som SAS IT har glömt att länka rätt när de har uppdaterat bokningssidan.
 

OliT

Medlem
Jag har problem att betala med SAS Credits på SAS.se. Det gick att betala förut men inte nu längre.
När jag väljer betalning med SAS Credits, kommer jag till den här sidan.
Visa bifogad bild 28741

Sedan när jag har matat in all uppgifter och klickar på "Pay & Confirm", skickas jag till den här sidan.
Visa bifogad bild 28742

Det känns som SAS IT har glömt att länka rätt när de har uppdaterat bokningssidan.

Jag fick samma opedagogiska felmeddelande. Berodde på att jag använde fel CMP-kod (jag som inte kom ihåg rätt). Dubbelkolla allt, kanske är det något tokigt?
 

jumbooze

Medlem
Är inte så säker på det!, jag har ringt 3 ganger idag och försökt att få dom att förstå att dom inte borde ta 300SEK/person för en bokning som inte går att göra online, dock utan framgång...
Jag vet inte om det var att jag även är EBD som spelade in.
Jag delbetalade med credits.
 

aldrighemma

Medlem
Exakt samma scenario för mig, delbetalning+EBD, men dom stog på sig att det skulle kosta 300SEK/person trots att delbetalning med Credits inte går att göra online.
 
Toppen