Hur är VIP-loungerna i Helsinki och Hong Kong?

Diskussion i 'Lounger' startad av Fredrik Bodin, 5 Augusti 2013.

1. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur är VIP-loungerna i Helsinki o Hong kong - några som testat dessa tjänster? Hur är loungen jmfrt med en "ordinarie" lounge?

2. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mer korrekt uttryckt: VIP-service, dvs separat lounge, separat incheckning, säkerhetskontroll, transport till planet osv

3. Teddulin

Teddulin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska du på statsbesök? :)

1 person likes this.
  4. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nästan! Ett par dygns vila från tre småbarn och hysterisk fru. Gäller att maximera upplevelsen! ;)

5. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha! Beställ VIP-service då helt klart... Fast jag vet inte vad HKG har att erbjuda. Jag vet att de har nån meet and greet-variant, men det är ju en ganska medioker service.... Är väl mer poäng med det om man känner sig osäker på hur man ska klara sig på en stor flygplats om man är ovan resenär än ett upplevelsehöjande inslag....

6. Teddulin

Teddulin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det låter som det är en resa i F du behöver. Separat/egen lounge låter dock lite trist tycker jag. Trevlig resa!

7. Jacob

Jacob Medlem

Jag har ingen koll på den typ av VIP-service du refererar till, om den ens finns på de två flygplatserna.

Annars boka Finnair business class så får du både tillgång till Finnairs ganska trevliga non-Schengen lounge i Helsingfors och Cathay Pacifics nyrenoverade The Wing i Hong Kong. Det skulle jag nöja mig ganska bra med.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!