Hur är TAP Executive class Stockholm-Lissabon?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av robban75, 27 September 2013.

1. robban75

robban75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej BC

Hittat en kanonkampanj med TP till Portugal i c-klass, dock finns nada info om hur det är att resa med TP i Executive intra europe... Ngn här som kan dela med sig... Det är en A320 som trafikerar linjen... men hur är seating, service....bilder?

TACK för att Ni tar Er tid,

Robert.

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pris? Det är vanlig 3-3 seating med blockerat mittensäte i Business.

3. Det finns väl ett pris på runt 6 000kr om jag minns rätt. TAP har samma stolar på hela flygplanet, med andra ord håller man mittenstolen fri.

Jag har åkt denna två gånger t/r, men det var 2010. Rätt bra check, bra service skulle jag hävda och en bra deal för 5 000kr.

4. robban75

robban75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yepp, dryga 6 000kr gav jag... TACK för snabb respons :)

1 person likes this.
  5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har skrivit en reserapport om tap intraeuropa någonstans på forumet. Ok men slitna stolar. Bra mat och viner (långt över genomsnittet). Korrekt och uppmärkssam men opersonlig service.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!