Senaste nytt

Housewarming party i SAS City Lounge 19 okt 2016

Både charles och mikkeller var på plats.
20161019_165947.jpg 20161019_172451.jpg
 

DHXSTHLM

Medlem
har inte haft möjlighet att besöka loungen ännu, de som har varit där, hur är den jmf med loungen på Arlanda (T5)? Brukar det vara mycket folk där? Värt ett besök? Hur ser dryckes/mat utbudet ut?
 

Flood

Medlem
har inte haft möjlighet att besöka loungen ännu, de som har varit där, hur är den jmf med loungen på Arlanda (T5)? Brukar det vara mycket folk där? Värt ett besök? Hur ser dryckes/mat utbudet ut?

Jag har varit där två gånger (från klockan 12 till 14, typ). Kanske satt tio pers där då.

Fri dryck är kaffe- och juicemaskin. Lunch finns att köpa.

Lugnt ställe att sitta och jobba på några timmar. Fina lokaler.
 

palmen

Moderator
Nuvarande lounge är väl 24 timmar innan, alltså även dagen innan som gäller?är det det för en lounge på centralen så blir det ju väldigt användbart!

Nuvarande är väl Diamond only? Men but skulle vara gold också? Och dessutom placerad på centralen, så då får man hoppas den är stor så att det inte blir T4-stil...

har inte haft möjlighet att besöka loungen ännu, de som har varit där, hur är den jmf med loungen på Arlanda (T5)? Brukar det vara mycket folk där? Värt ett besök? Hur ser dryckes/mat utbudet ut?

Denna lounge är inte att jämföra med vad som finns ute på Arlanda, som redan skrivits så är inte utbud på mat och dryck något som ingår (förutom kaffe och juice).
Dessa lounger ska mer ses som möjlighet att arbeta och att man kan boka konferensrum om så behövs.

Jag tror inte det kommer bli någon rusning till loungen på centralen så att den blir överfull, men det är ett välkommet tillskott så att möjligheten finns till att sitta och jobba om så skulle behövas.
 
Denna lounge är inte att jämföra med vad som finns ute på Arlanda, som redan skrivits så är inte utbud på mat och dryck något som ingår (förutom kaffe och juice).
Dessa lounger ska mer ses som möjlighet att arbeta och att man kan boka konferensrum om så behövs.

Jag tror inte det kommer bli någon rusning till loungen på centralen så att den blir överfull, men det är ett välkommet tillskott så att möjligheten finns till att sitta och jobba om så skulle behövas.
För mig EBG som är uppe i Stockholm på jobb ibland och ofta har nån timme över mellan tåg/flyg är det här en jättebra grej. Starta en ny tråd om denna nyhet!
 
Toppen