Senaste nytt

Hotels.com Welcome Rewards - erfarenheter

hagmar

Medlem
Tycker hotels.com är suveränt vid tex roadtrips i USA. Använder den alltid då jag vill bo på olika kedjor. Vouchern man får efter 10 nätter har jag aldrig haft problem att lösa in. Den baseras på genomsnittligt pris per natt och det går bra att betala mellanskillnad om det är för lite.
 

Bibinski

Medlem
Hur menar du nu? Om du bokat på Hotels.com så finns nätterna i din profil.
Bara att logga in och kika under historiken.
Jag menar om jag ej var inloggad/ej hade konto, går det att regga bokningsnummer eller något sådant i efterhand så man kan tillgodoräkna sig stays från säg 1 eller 2 månader tillbaka?
 

Erik M

Medlem
Bokar sällan via hotels.com eftersom jag använder Accors eminenta prisgaranti. Men nästa år ska jag boka ca 10 nätter i sträck på hotell helt utan bonusprogram. Jag bävar. Det blir upp till bevis för hotels.com och kanske andra sajter också.
 

Erik M

Medlem
Om du bokar hotels.com kolla på refunder.se
Har kollat in det, ser att folk pratar om det ... men av någon anledning orkar jag liksom inte. Men ja, kanske nu när det blir en rätt stor hotellbokning!

Konstigt att jag orkar skaffa medlemskap på typ ALLA hotellkedjor för vad som i slutänden ofta har rätt lågt monetärt värde, men inte på en sida där man får kick-back i reda pengar.
 

jumbooze

Medlem
Har kollat in det, ser att folk pratar om det ... men av någon anledning orkar jag liksom inte. Men ja, kanske nu när det blir en rätt stor hotellbokning!

Konstigt att jag orkar skaffa medlemskap på typ ALLA hotellkedjor för vad som i slutänden ofta har rätt lågt monetärt värde, men inte på en sida där man får kick-back i reda pengar.
De kör (körde?) en förbättrad kampanj med 6 % istället för 5%
 
Toppen