Senaste nytt

Hotelltips på Curacao? Samt tips på aktiviteter?

Senator

Moderator
Nja har massor med frågor egentligen men tror jag avstår då jag gärna lär av mina misstag, det liksom halva nöjet efteråt ;)
En sak bara, sambon vill simma med delfiner nått tips om det?

Inte till min vetskap, men sköldpaddorna finns många av på Klein Curacao om det kan vara något alternativ? Jag har gjort den resa två gånger, och det var en underbar känsla att simma med dessa underbara varelser...
 

Homer

Medlem
Om det finns andra frågor så kan jag svara direkt här :)

Jo, Hiltonfrågor
Vilken typ av uppgradering kan man hoppas på? ISLANDVIEW till OCEANFRONT eller något märkvärdigare?

Var guld/silver frukosten continental i loungen eller fick man "riktiga" frukostbuffen?

De har ett erbjudande betala $25 och får $50 i kredit att äta för
Leisure Escapes Hilton Hotels and Resorts
Så då är frågan, hur var restaurangerna?
och barerna hade de Happy Hour?
Restaurants in Willemstad - Hilton Curacao Resort in the Caribbean - Dining

Erbjudandet bo 4 nätter betala för 3, det bör väl räknas som 4 nätter för det
här erbjudandet?
Hilton HHonors ?More Nights, More Points? Promotion For Up To Quadruple Points Q4 2013/Q1 2014 | LoyaltyLobby
 

Senator

Moderator
Jo, Hiltonfrågor
Vilken typ av uppgradering kan man hoppas på? ISLANDVIEW till OCEANFRONT eller något märkvärdigare?

Var guld/silver frukosten continental i loungen eller fick man "riktiga" frukostbuffen?

De har ett erbjudande betala $25 och får $50 i kredit att äta för
Leisure Escapes Hilton Hotels and Resorts
Så då är frågan, hur var restaurangerna?
och barerna hade de Happy Hour?
Restaurants in Willemstad - Hilton Curacao Resort in the Caribbean - Dining

Erbjudandet bo 4 nätter betala för 3, det bör väl räknas som 4 nätter för det
här erbjudandet?
Hilton HHonors ?More Nights, More Points? Promotion For Up To Quadruple Points Q4 2013/Q1 2014 | LoyaltyLobby

Vilken typ av uppgradering kan man hoppas på? ISLANDVIEW till OCEANFRONT eller något märkvärdigare?


Vi gick från billigaste ISLANDVIEW till 1 KING JR SUITE OCEANFRONT W/ BALCONY + En 2 DBL BEDS RENOVATED EXECUTIVE FL ISLANDVIEW. Det bör man fixa utan problem

Var guld/silver frukosten continental i loungen eller fick man "riktiga" frukostbuffen?

Vi hade frukost i loungen som var basic, men hade scrambled och bacon varje dag. En uppgradering till "riktiga" var ca $8 per dag om jag minns rätt. Men det var helt ok där uppe.

Så då är frågan, hur var restaurangerna?
och barerna hade de Happy Hour?

Ja till Happy Hour, maten käkade vi bara lunch i receptionsbaren som var helt ok

Erbjudandet bo 4 nätter betala för 3, det bör väl räknas som 4 nätter för det
här erbjudandet?

Det bör räknas som 4 nätter eftersom även Award Nights räknas för status

När åker du?
 
Toppen