Senaste nytt

Hotelltips i Phuket för sol och bad?

Dr. Miles

Expert
En följdfråga: Vi skulle vija skicka ett par väskor direkt från hotellet på Krabi till Dewa och slippa släpa på allt till Singapore. Vad är bästa sättet att ordna detta? Ska man fråga hotellet som man åter FRÅN, det man åker TILL, eller anlita någon helt annan?

Concierge på ditt kort?
 

Alf

Medlem
Nu har tråden spårat ur lite, även om det är trevligt med andra tips så handlade det om boende i Phuket. Då jag lyckats fått två bonusplatser i C på TG över nyår till HKT blir det svårt att boka om. Jag är som sagt inte så överväldigande förtjust i Phuket men vill ge det en chans.
Jag har bokning på Hilton men är öppen för annat. JW Marriott var fullt och hade dessutom svinpriser över nyår, annars hade det varit trevligt. Någon som bott på Radisson, där kan man få rum med pool utanför?
 

Swisser

Medlem
Jag har sett att några av er är i behov av ett bra boende i Phuket kring nyår och ev kan jag hjälpa någon av er om behoven och datumen överrensstämmer med vad jag beskriver nedan.

Om någon är intresserad så kan jag hyra ut en vecka i Marriotts Phuket Beach Club med check-in fredag 28 dec 2012 och check-out på fredag 4 januari 2013 (7 nätter). Datumen är fixa och går ej att ändra. Jag kan ge er en mycket bra deal jämfört med Marriotts priser.

Denna resort är integrerad med JW Marriott Phuket Resort & Spa och befinner sig på samma ställe, Mai Khao beach ca 15 min taxiresa från HKT. Den stora fördelen med Marriotts Phuket Beach Club är att det är verkligen lyxiga lägenheter för upp till 6 personer, ca 119 kvm stora med två sovrum (varav ett masterbedroom) och bäddsoffa i vardagsrummet, 2 badrum, fullt utrustat kök, tvättmaskin/torktumlare, 3 TV-apparater, DVD-spelare, balkong eller terrass, daglig städning. Kolla in resorten via Marriotts webbsida: http://www.marriott.com/hotels/travel/hktpb-marriotts-phuket-beach-club/

Alla som jag känner (barn som vuxna) älskar denna resort som är mycket barnvänlig med kids club, gym, spa, ca 10 olika restauranger, 3 stora pooler, superläge direkt vid stranden.

Om någon av er skulle vara intresserad, så skicka mig ett PM!
 
Last edited:

Swisser

Medlem
Om någon av er är intresserad av ett toppenboende i Phuket för en vecka kring nyår, så kan jag ge en av er ett supererbjudande på Marriotts Phuket Beach Club. Jag kan erbjuda ett pris som är långt långt under Marriotts priser. För vidare detaljer, se mitt inlägg från 2 augusti. Om någon är intresserad, så är det bara att skicka mig ett PM.

Jag har sett att några av er är i behov av ett bra boende i Phuket kring nyår och ev kan jag hjälpa någon av er om behoven och datumen överrensstämmer med vad jag beskriver nedan.

Om någon är intresserad så kan jag hyra ut en vecka i Marriotts Phuket Beach Club med check-in fredag 28 dec 2012 och check-out på fredag 4 januari 2013 (7 nätter). Datumen är fixa och går ej att ändra. Jag kan ge er en mycket bra deal jämfört med Marriotts priser.

Denna resort är integrerad med JW Marriott Phuket Resort & Spa och befinner sig på samma ställe, Mai Khao beach ca 15 min taxiresa från HKT. Den stora fördelen med Marriotts Phuket Beach Club är att det är verkligen lyxiga lägenheter för upp till 6 personer, ca 119 kvm stora med två sovrum (varav ett masterbedroom) och bäddsoffa i vardagsrummet, 2 badrum, fullt utrustat kök, tvättmaskin/torktumlare, 3 TV-apparater, DVD-spelare, balkong eller terrass, daglig städning. Kolla in resorten via Marriotts webbsida: Luxury Villas in Phuket Thailand | Villa Phuket Thailand | Phuket Villas

Alla som jag känner (barn som vuxna) älskar denna resort som är mycket barnvänlig med kids club, gym, spa, ca 10 olika restauranger, 3 stora pooler, superläge direkt vid stranden.

Om någon av er skulle vara intresserad, så skicka mig ett PM!
 

segra

Medlem
Väcker liv i denna tråden igen. Behöver tips (Nya färska) på boende för oss
i november. Vi är 2 vuxna och 2 barn 17 & 19 så det blir väl 4 vuxna då.
Kan tänka oss 2 sovrums villa eller 2 separata rum, bara det är grymt bra
till ett grymt pris....
 
Väcker liv i denna tråden igen. Behöver tips (Nya färska) på boende för oss
i november. Vi är 2 vuxna och 2 barn 17 & 19 så det blir väl 4 vuxna då.
Kan tänka oss 2 sovrums villa eller 2 separata rum, bara det är grymt bra
till ett grymt pris....

Hej Segra!

Jag ska ner till Phuket nästa vecka, vi ska bo fem nätter på Amari samt två på Radisson Blu Panwa. Jag återkommer med besked om någon av dessa var bra därefter!
 
Toppen