Senaste nytt

Hotelltips i Budapest

Har också bott på Sofitel, det var helt ok (väldigt bra i förhållande till pris) men inget speciellt i min mening då det börjar bli lite till åren. Jag hade nog tittat på Four Seasons (?) som ligger bredvid Sofitel.
 

Elias

Medlem
Kommer ha ett kort stopp i Budapest, landar sen eftermiddag och flyger vidare tidigt på morgonen.
Tänkte redeema lite CC poäng på antingen Radisson Blu Beke eller ParkInn. Kostar lika mycket. Vad jag förstått så är ParkInn nyare fast ligger lite of jämfört med Radisson som och andra sidan är äldre.
Någon som har några tankar/tips?
 

Ubbe

Medlem
Frukost är bättre på Art Hotel, eller faktiskt allt är bättre där. 10 min promenad så är du ju mitt i centrum dvs lika snabbt som från Beke.
 

Elias

Medlem
Frukost är bättre på Art Hotel, eller faktiskt allt är bättre där. 10 min promenad så är du ju mitt i centrum dvs lika snabbt som från Beke

Tänkte också att det är bättre, kanske lite dum snålt och inte ta det för 19.000 mer CC poäng. Kommer dock inte hinna med någon frukost då min flight till AMS går redan 06.25
 

maba

Medlem
Om du är CCGold så uppgraderar Radisson Beke till BC rum. Art Hotel uppgraderar aldrig och vad Park Inn har för policy vet jag inte.
 
Toppen