Senaste nytt

Hotellbilder

aikputte

Medlem
Det stod att man kunde skriva om upplevelser och hotellvistelser är väl upplevelser.
Om detta inte passar så får ni flytta det till rätt ställe :)

Jag tänkte dela med mig av bilder på mina hotellrum som jag har bott på sedan 2012. Alla rummen har jag bott i privat för tyvärr så har jag inte ett jobb som gör att jag kan bo på hotell ;)

Alla bilder (200st) finns här: http://phbuss.1g.fi/gallery/Fotogalleri/Hotellrum/

Här kommer några av dom jag fotat:

_full.jpg

Clarion Sense, Luleå

_full2.jpg

Aveny, Umeå

_full3.jpg

Andaman White Beach Phuket

edge.jpg

Clarion The Edge, Tromsö

umea.jpg

Scandic Umeå Syd
 

011430121

Medlem
Det var ambitiöst (stavas det verkligen så?)
Har du även fotat AIK? Tror att några på forumet är intresserad.
@Agö är nog intresserad av högsta divisionen. Hammarby har ju inte varit där på nästan mannaminne.
 
Last edited:
Kollade in din sida och helt underbara bilder på norrsken! Såg att du fotar bussar, har du medverkat i något tv-program, typ Filip och Fredrik? Kom ihåg att de hade en tjomme som åkte till Malmö och blev helt till sig när han såg en gul regionsbuss.
 

aikputte

Medlem
Tackar!

Kollade in din sida och helt underbara bilder på norrsken! Såg att du fotar bussar, har du medverkat i något tv-program, typ Filip och Fredrik? Kom ihåg att de hade en tjomme som åkte till Malmö och blev helt till sig när han såg en gul regionsbuss.

Tack, nej jag har bara varit med i radio på P4 för någon månad sen ang. en norrskensbild. Annars vet jag vem du menar men det var inte jag, så till mig blir jag inte men jag gillar bussar eftersom jag själv kör buss ;)
 

rvarttinen

Medlem
Bra bilder!
Kul! ... och informativt! Flera bra bilder på hotellrum som jag inte får se särskilt ofta. Gör valet lite lättare när det blir dags att boka något ... :)
 
Toppen