Hotellbilder

Diskussion i 'Reserapporter' startad av aikputte, 28 December 2014.

1. aikputte

aikputte Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stod att man kunde skriva om upplevelser och hotellvistelser är väl upplevelser.
    Om detta inte passar så får ni flytta det till rätt ställe :)

Jag tänkte dela med mig av bilder på mina hotellrum som jag har bott på sedan 2012. Alla rummen har jag bott i privat för tyvärr så har jag inte ett jobb som gör att jag kan bo på hotell ;)

Alla bilder (200st) finns här: http://phbuss.1g.fi/gallery/Fotogalleri/Hotellrum/

Här kommer några av dom jag fotat:

_full.jpg
    Clarion Sense, Luleå

_full2.jpg
    Aveny, Umeå

_full3.jpg
    Andaman White Beach Phuket

edge.jpg
    Clarion The Edge, Tromsö

umea.jpg
    Scandic Umeå Syd

Magino, Gus, Trumis och 11 andra gillar detta.
  2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ambitiöst (stavas det verkligen så?)
    Har du även fotat AIK? Tror att några på forumet är intresserad.
    @Agö är nog intresserad av högsta divisionen. Hammarby har ju inte varit där på nästan mannaminne.

Last edited: 28 December 2014
    Christian R och Agö gillar detta.
  3. aikputte

aikputte Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr har inte användarnamnet någonting med AIK att göra längre, det är bara ett inarbetat namn som jag haft i många år ;)

4. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Bra bilder. Antingen så har du inte nöjt dig med standardrum på dessa hotel eller så har du kunnat upplifta dom så pass bra att de borde kontrakta dig som fotoansvarig med detsamma.

FlyingErik, Gus, Morgan och 1 annan gillar detta.
  5. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte samma sak. Galet snygga bilder!

6. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Kollade in din sida och helt underbara bilder på norrsken! Såg att du fotar bussar, har du medverkat i något tv-program, typ Filip och Fredrik? Kom ihåg att de hade en tjomme som åkte till Malmö och blev helt till sig när han såg en gul regionsbuss.

7. aikputte

aikputte Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar!

Tack, nej jag har bara varit med i radio på P4 för någon månad sen ang. en norrskensbild. Annars vet jag vem du menar men det var inte jag, så till mig blir jag inte men jag gillar bussar eftersom jag själv kör buss ;)

8. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Bra bilder!
    Kul! ... och informativt! Flera bra bilder på hotellrum som jag inte får se särskilt ofta. Gör valet lite lättare när det blir dags att boka något ... :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!