Senaste nytt

Hotell nära Oslo Gardermoen flygplats?

Kricka

Medlem
6 minuter tog det nyss när vi gick :)

Väldigt fräscht och trevligt hotell det här Park Inn. Bra rum (uppgraderat) och mjuk säng. Gillade LG tvn med möjlighet för streaming direkt från både Android och iOS.

Gick vägen mellan Flygplatsen och Park Inn häromkvällen på under 5 min (i sommarkläder)..
Blev uppgraderad och fick gratis frukost - antagligen på grund av CCG ?
 

Doctor-X

Medlem
Bumpar tråden får lite råd:
Ankommer till OSL 23:25 och flyer ut nästa dag 12:50.

Har bokat Park Inn by Radisson Oslo Airport för 975NOK + 10.000p, men då Nordic Chocie kör kampanj på Comfort hotellen överväger jag nu att boka Comfort Runway för 649 NOK istället, men då tillkommer 70 NOK x 4 för shuttle-buss för 2.

Är guld både hos Nordic Choice och Radiosson Reward.

Vilket hotell föredrar ni?
Är lite fundersam att vi inte ska hinna med sista shuttlebussen till Comfort som går 00:35, vad skull en ev. taxi/uber kosta den biten ?
 

Brandten

Medlem
vad skull en ev. taxi/uber kosta den biten ?

Uberpris
2a37bdee3bf40a8b19466b6ff25c0704.jpg
 

Jönsson

Medlem
Bumpar tråden får lite råd:
Ankommer till OSL 23:25 och flyer ut nästa dag 12:50.

Har bokat Park Inn by Radisson Oslo Airport för 975NOK + 10.000p, men då Nordic Chocie kör kampanj på Comfort hotellen överväger jag nu att boka Comfort Runway för 649 NOK istället, men då tillkommer 70 NOK x 4 för shuttle-buss för 2.

Är guld både hos Nordic Choice och Radiosson Reward.

Vilket hotell föredrar ni?
Är lite fundersam att vi inte ska hinna med sista shuttlebussen till Comfort som går 00:35, vad skull en ev. taxi/uber kosta den biten ?
Tycker Comfort har funkat bra. Hotellet har avtal med ett taxibolag som kan plocka upp dig om du missar sista skyttelbussen. Osäker på priset men tror det var fast kring 260NOK.
 
Bumpar tråden får lite råd:
Ankommer till OSL 23:25 och flyer ut nästa dag 12:50.

Har bokat Park Inn by Radisson Oslo Airport för 975NOK + 10.000p, men då Nordic Chocie kör kampanj på Comfort hotellen överväger jag nu att boka Comfort Runway för 649 NOK istället, men då tillkommer 70 NOK x 4 för shuttle-buss för 2.

Är guld både hos Nordic Choice och Radiosson Reward.

Vilket hotell föredrar ni?
Är lite fundersam att vi inte ska hinna med sista shuttlebussen till Comfort som går 00:35, vad skull en ev. taxi/uber kosta den biten ?
Skulle ta Park Inn eller Blu alla dar i veckan för att ha gångavstånd och slippa vänta/strula med taxi. Speciellt sent på kvällen.
 
Toppen