Senaste nytt

Hotell nära Chicago O'Hare flygplatsen?

@Avgeek - Jag var där med en annan BC-are under en kväll innan jag drog in till mitt hotell, så jag har inte 'bott' där själv. Heltäckningsmattor, badkar och duschdraperi visst. Så slitet, jo kanske, men för min egen del gör jag skillnad på slitet och sunkigt. Vad jag såg av amenities upplever jag liten skillnad mot övriga Hilton oavsett Usa eller EU. Handtvål och en miniflaska duschgel istället för stora flaskor etc. Men det är Hilton dock ej ensamma om.
 

wenne87

Medlem
Renaissance O´hare, bland de skönaste sängarna jag provat, något kaosartad frukost men överlag helt ok till bra priser! Skulle undgå marriott då det är ganska slitet...
 
Bodde över på Hilton ORD i january, tyckte inte det var något större fel på det, tvärtom upplevde jag både rum, personal och restaurang som bra.
 

RickardG

Medlem
Provade nyligen både Marriott Rosemont och Embassy Suites Rosemont och föredrar det senare. Bättre rum, betydlig bättre (och gratis som HHD) frukost. Gratis shuttle och ok pris.
 

SFMO

Ny medlem
Har bott på ett okej Sheraton ca 5 minuter med shuttlebus. Heltäckningsmattor, duschdraperi etc i amerikansk stil. Skön säng. Det bästa var en fiskrestaurang 100 meter från hotellet. Mysig med god mat och trevlig stämning. Åt min första iceberg wedge där!
 

troligt

Medlem
Många bra tips från denna tråd, tack så mycket!

Visar sig att det finns en hel del hotell inom liknande prisklass (mellan 120-140$ natten) med frukost/shuttle, som verkar vara OK enligt Tripadvisor och som också ger lite statuspoäng samtidigt i de program jag vi är aktiva inom (IHG, Hilton och/eller Club Carlsson).

- Hampton Inn Chicago O'Hare
- Hilton Garden Inn Chicago O'Hare
- Hilton Chicago O'Hare
- Country Inn & Suites By Carlson, Chicago O'Hare Northwest
- Country Inn & Suites By Carlson, Elk Grove Village
- Holiday Inn Express Chicago West-O'Hare Arpt Area
- Holiday Inn Express Chicago NW - Arlington Heights
- Holiday Inn & Suites Chicago O'Hare Rosemont
- Embassy Suites by Hilton Chicago O'Hare Rosemont

Lutar åt att vi tar något som har blivit rekomenderat i tråden utav dessa ovan, ex. Holiday Inn eller Embassy Suites Rosemont alternativt Hilton ORD.

// Daniel
 
Toppen