Senaste nytt
Har i och för sig ingenting att jämföra med i Sankt Petersburg men var mycket nöjd med Four Seasons Lion Palace. Har allt ni efterfrågar förutom lounge. Oavsett vilket hotell det blir, missa inte Eremitaget.
 

jumbooze

Medlem
Om du funderar på FS så ta en titt på Virtuoso och jmf det med vad en Four Seasons Preferred Partner kan erbjuda ( brukar vara gratis frukost, uppgradering, typ 100USd att spendera ) plus ibland har Four Seasons Preferred Partner tredje natt gratis eller fjärde natt gratis...

Jag vet att du sa att du inte var så "priskänslig" men gratis brukar alltid vara gott
 

toer00

Medlem
Absolut Gratis är gott.. och "priskänslig" är väl alltid relativt. Men säg att jag premierar kvalitet fram "billigast billigast"...
Annars tycker jag att både FS och Belmond priser i St Petersburg är väldig bra jmf med vad det dessa hotell kostar på andra håll i världen...
Har vart inne på Expedia och hittat bra priser på typ JR Svits nivå Belmond alt. FS - Rum nivå på FS.

Så bara att ta fram miniräknaren och se vad skillnaden blir mellan Expedia och Virtuoso när man tar hänsyn till Virtuosos förmåner...
 

jumbooze

Medlem
Absolut Gratis är gott.. och "priskänslig" är väl alltid relativt. Men säg att jag premierar kvalitet fram "billigast billigast"...
Annars tycker jag att både FS och Belmond priser i St Petersburg är väldig bra jmf med vad det dessa hotell kostar på andra håll i världen...
Har vart inne på Expedia och hittat bra priser på typ JR Svits nivå Belmond alt. FS - Rum nivå på FS.

Så bara att ta fram miniräknaren och se vad skillnaden blir mellan Expedia och Virtuoso när man tar hänsyn till Virtuosos förmåner...
observera att det är 2 olika jag rekommenderar att jmf virtuoso jmf Four Seasons Preferred Partner ( den senare kan ge mer särskilt om ni stannar flera nätter då det kan ge frinätter
 

toer00

Medlem
observera att det är 2 olika jag rekommenderar att jmf virtuoso jmf Four Seasons Preferred Partner ( den senare kan ge mer särskilt om ni stannar flera nätter då det kan ge frinätter

Absolut såg det på FS, Så jag får ta fram mitt berömda excel - ark och vilket alt. som är gynnsammast... FS via expedia, partners eller virtuoso och samma gällande Belmond...:D
 

toer00

Medlem
Virtuoso"fringisarna" på Belmond var inte dåliga heller... ;)
  • Daily Buffet breakfast, for up to two in room guests
  • Upgrade on arrival, subject to availability
  • A complimentary lunch or dinner for up to two people per room, once during stay, excluding alcohol, taxes and gratuities (Lunch should be booked latest upon check-in. Venue to be confirmed based on a availability and timing and type of meal)
  • Early check-in/late check-out, subject to availability
  • Complimentary Wi-Fi
 
Toppen