Senaste nytt

Hotell i New York sökes i maj

Yes, gillar det hotellet. Hade ett rum högt upp med glasvägg i dusch mot staden :)
Inte mycket till frukost.

Har inte läst alla dina inlägg men om du ska softa och ut och äta tycker jag området är bra. Däremot om du ska uppåt och turista kanske det är bättre att bo mera centralt.

Om du kan avboka är det bara att köra och sedan kolla travelzoo och andra siter 10 dgr innan
 

Samosaguas

Medlem
Den som söker han finner!

Lyckades hitta en kampanj på Hotel On Rivington's hemsida och bokade om vårt rum till ett Deluxe king för $235/natt + skatter.

Kampanjen försvann dock strax efter jag bokat. Ibland ska man ha tur ;)
 

bossefin

Medlem
Nu blir det troligtvis Hotel On Rivington. Bokat för 2600 kr/natt inklusive skatt. Går att avboka om bättre deal dyker upp.

Någon som har bott på On Rivington?
Också bott där. Låter som ett ok deal. Bodde liksom @sthlm-traveler högt upp med glasväggar överallt. Istället för mini-bar fanns en hel garderob med såväl fullsize-flaskor som miniatyrer mm. :) Tyckte det var ett riktigt bra hotell. Dock hade man pga ombyggnad inte någon egentlig frukost men det är ju oftast bättre/billigare att äta ute på stan i USA. Gillade området skarpt och efter att även bott uppe vid Central park så fördrar jag Lower East Side eller Soho alla dagar i veckan.
 

Mikael S

Medlem
Ngn som känner till Archer Hotel? De har en bra kampanj hos Hotels.com för tillfället.
Tex för de datum som efterfrågades ovan: 2729 USD (ca 22 300 sek) på deras egen sida, medan Hotels.com kör kampanj för 12814 kr inkl skatter och avbokningsbart.
 
Toppen