Hotell i New York sökes i maj

Diskussion i 'Hotell' startad av Samosaguas, 9 Februari 2016.

1. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sökt ett tag nu efter ett bra hotell i New York i maj men har inte hittat någon deal som jag riktigt gillar. Tänkte därför se om det är någon här som kan hjälpa mig hitta något som lockar. Premisserna är som följer:

Datum: 24:e maj till 28:e maj (4 nätter)
    Område: Inte särskilt viktigt men någonstans på Manhattan eller i Brooklyn (helst hyfsat nära Williamsburg om det är i Brooklyn)
    Pris: Helst inte över 2500 kronor per natt och absolut inte över 3000 kronor per natt

Det hotell som jag tittat mest på hittills är Maccarran Hotel & Pool i Brooklyn som jag hittat för 2500 kronor per natt.

Hotellkedja spelar mindre roll.

Tack på förhand! :)

2. Andreas.Net

Andreas.Net Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och min fru skall åka till New York mellan den 26:e -30:e maj och vi skall bo bo på The Library Hotel , det är i och för sig något dyrare än det du hade hittat men det verkar vara ett riktigt bra hotell.

/Andreas

Samosaguas gillar detta.
  3. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset - ser fint ut så där kommer ni säkert ha det bra :) Dock lite utanför budget för vår resa.

4. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Mikael S

Mikael S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hilton Times Square?
    263$ per natt om du är medlem i Motormännen.

(Vilket är betydligt billigare än veckan innan, då naturligtvis jag är inbokad...)

Samosaguas gillar detta.
  6. Mitt tips är att boka något temporärt med en flexibel rate och sedan ha lite is i magen, för priserna brukar sjunka

Samosaguas gillar detta.
  7. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, men inte riktigt min stil.
    Inte medlem i Motormännen men finns för $279 via Hilton Worldwide | United States Olympic Committee
    Jo tänkte försöka mig på något sånt. Maccarren-dealen går att avboka fram till den 19:e maj.

8. Mikael S

Mikael S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Deluxe rummen kostar via Motormännen 269$ (305$ via Olympic dealen och 287$ via MVP).

Med tanke på att ett medlemskap hos motormännen kostar 440kr per år, så bör det löna sig rätt snabbt.
    Fri avbokning till 1 dag innan.

Samosaguas och agehall gillar detta.
  9. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det priser inklusive alla skatter?

10. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Priset på Maccarren är med alla skatter.

Förresten är det någon som testat hotellet?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!