Hotell i Krabi

Diskussion i 'Hotell' startad av Linus Gustavsson, 28 Augusti 2016.

1. Linus Gustavsson

Linus Gustavsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hejsan!
    Skulle vilja börja med att säga att detta är ett fantastiskt skoj forum och intressant.

Nu är det så här att jag och sambo ska till Krabi i början på december flyger dit med qatar business från arn.

Jag undrar om ni kan rekommendera några bra hotell?
    Det vi är ute efter är sola och bada , lite shopping , nån sightseeing och gärna nåt bra spa..
    Aldrig varit där så alla förslag är bra.
    Vi åker den 9 de från arn och hem den 16 december.

Tack på förhand
    Linus

2. Linus Gustavsson

Linus Gustavsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppar upp denna tråd...
    Är den i fel forum så flytta den gärna.

Linus

Dreamliner gillar detta.
  3. Johan67

Johan67 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag föreslår Sheraton Krabi Beach Resort och även Hotel Nacamanda längs samma strand.

4. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Missa för guds skull inte Ley ley grill när ni är där! Bättre restaurang i området (till bra pris) får ni leta med lykta efter. Ligger på en kulle ovanför hotellen med vy över bukten.

Hotell tips däremot kan jag inte hjälpa med :(

5. Krabi provinsen är stor, är det något speciellt ställe ni har tänkt er till? Koh Phi Phi, Koh Lanta, Ao Nang, Krabi stad.

6. Linus Gustavsson

Linus Gustavsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hejsan
    Vad roligt med svar:)
    Nja har väl inte tänkt mer än att vi landar med qatar på krabi flygplats och var vi ska bo vet vi inte.
    Är där som sagt 6 nätter och är ju sol bad strand äta gott spa med vill tanten och kanske hitta nåt att shoppa.
    Är första gången i krabi

Linus

Dreamliner gillar detta.
  7. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte heller varit i just Krabi, dock lite andra platser i Thailand.

Jag skulle nog kolla in detta hotell med SPA: Nakamanda Resort and Spa, Luxury Hotel in Krabi, SLH
    SLH brukar ha små trevliga hotell med bra service. Dock, priset kan nog upplevas som högt av många. Men, lyxigt ...

Det nämndes även tidigare i tråden tillsammans med Sheraton Krabi Beach Resort - den senare dyker dock tyvärr inte upp i sökningar hos Starwood (SPG.com). Stängd? Renovering?

Dreamliner gillar detta.
  8. 6 nätterär inte mycket. Frågan är om ni vill uppleva eller slappa? Strand, då är inte Ao Nang rätt om mi inte vill åka lomgtail varje dag. Ni kan ta er till Lanta och stanna där men inte mycket shopping men strand. Jag tror det finns många forum att googla på för ert behov utanför BC. Skicka mer specifika frågor o jag kan svara om jag vet...

9. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Nej då - den är i rätt forum. Ibland tar det lite tid ....

Dreamliner gillar detta.
  10. dashboard

dashboard Administrator

Land:
    Norge Norge
    Hej, et bra sted å begynne med søk på diverse hotell, er her:
    Bästa Flygresor, Lounge, Hotell | Recensioner -Bästa pris garanterat

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!