Hotell i Honolulu/Waikiki

Diskussion i 'Hotell' startad av Skyraider, 21 April 2015.

1. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Söker tips på ställen som är prisvärda och osunkiga. Behöver inte vara lyx men skall vara rent och snyggt.

Skall bo där 1-6/8.

2. Jaws

Jaws Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott och trivts på Hyatt och Hilton. Lite osäker på vad som är prisvärt i dina ögon - leta deals på Tripadvisor.
    Glöm inte att äta minst en frukost på "Eggs 'n things" antingen där, var där i mkt god tid, eller takeaway!!
    Nobu har en fantastisk restaurang där!

simon_says91 gillar detta.
  3. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Outrigger reef on the beach. Bra läge, strandaccess fina rum. Var toppennöjd med hotellet förra våren, rekas varmt. Glöm ej hyra bil några dagar och köra runt ön.

4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bodde här under min resa i mellandagarna 2014: Waikiki Hotels | Hotels in Honolulu | Courtyard Waikiki Beach Hotel

Väldigt prisvärt hotell och ligger inom gångavstånd till allt vid Waikiki Beach. Hotellet är fräscht men lyhört om du får ett rum ut mot gatan men för pengarna är de värt alla ören. Jag sov bra alla nätter där.

Ja glöm verkligen inte detta!!!

5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ilikai, hotellet som används i den ursprungliga Hawaii 5-O, brukar kunna vara prisvärt. Ligger en liten kort promenad från "Hilton-lagunen" i direkt anslutning till marinan. Grannhotellet (The Modern Honolulu) är mycket fräscht men oftast ganska dyrt. Embassy Suites Waikiki (mittemot Outrigger) ligger bra och har fräsha rum.

Har själv inte provat Eggs 'n things, men kan däremot bekräfta att det gäller att vara där i god tid ;)

simon_says91 gillar detta.
  6. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Hyatt Regency för två år sedan och skulle gärna betala för det om det hållit normal Hyattstandard - vilket det inte gör. Jag kan också bo enklare men då bör det vara pris - och inget råtthål. Tack för tipsen.

7. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glöm inte alternativet med Condos som hyrs ut via sajter som Airbnb och liknande. Vi bodde på Ilikai på detta sätt häromåret och var mycket nöjda. Överlägset prismässigt och fritt plask i Hiltonlagunen.

8. Jaws

Jaws Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag blev uppgraderad när jag bodde där med större rum och fantastisk utsikt, kan påverka mitt omdöme:);)

Edit citerade fel :oops: sorry taxvalp
    @Skyraider skulle det vara, my bad

Last edited: 23 April 2015
  9. njohansson

njohansson Medlem

+1 på Outrigger Reef on the Beach, grymt bra på alla sätt!

10. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  11. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev Hyatt Place, som bortsett från långsamma hissar var utmärkt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!