Senaste nytt

Hotell i Hong Kong?

Napapijri

Medlem
Kom precis tillbaka efter 4 nätter på Conrad. Har bara bra saker att säga, fick KUNGLIG personlig service, fruktskål och choklad varje dag, lounge- och poolpersonal hälsade alltid med namn, även fast de roterade personal och loungen var superfin! Bodde i ett harbour view room på 59:e våningen - rekommenderas starkt! Överlag den bästa hotellupplevelse jag haft på många år. Är HHD.
Jag är också HHD, men tyckte det var mediokert och väldigt slitet. Loungen var under medel i Asien. Servicen från concierge och front-desk hade mycket att önska. De kunde inte få fram en lastbil för att köra möbler vi hade köpt till flygplatsen... vi var tvungna att sitta uppe halva natten för att få till en lösning för att få hem våra spontanköp.

Ritz-Carlton i Kowloon var väldigt många klasser bättre.
 
  • Gilla
Reactions: CJR

joemume

Medlem
Jag är också HHD, men tyckte det var mediokert och väldigt slitet. Loungen var under medel i Asien. Servicen från concierge och front-desk hade mycket att önska. De kunde inte få fram en lastbil för att köra möbler vi hade köpt till flygplatsen... vi var tvungna att sitta uppe halva natten för att få till en lösning för att få hem våra spontanköp.

Ritz-Carlton i Kowloon var väldigt många klasser bättre.
Tror vi har olika syn på vad som är bra. Jag tycker framförallt servicen var helt fantastisk och då jämför jag med hotell i samma klass i Mellan Östern och övriga Asien.
 

bstark

Medlem
ICON är riktigt bra, även om jag tycker det ligger lite off. Nästa gång har jag bestämt mig för att det blir Hong Kong ön som omväxling, med så många hotell att välja mellan blir det inget lätt val.
 
  • Gilla
Reactions: CJR
Toppen