Hotell i Dubai - önskar förslag

Diskussion i 'Hotell' startad av Stefan62, 9 Oktober 2012.

1. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotell i Dubai - önskar förslag

Jag önskar förslag på hotell i Dubai och är medveten om att det inte finns något egentligt centrum, men önskemålen är:

• centralt läge, dvs nära shopping och restauranger samt andra aktiviteter på framförallt kvällstid,
    • tak-terass med sol och gärna bad, (och varför inte en liten bar) - inte omgiven av andra höga byggnader så att solen försvinner mitt på dagen,
    • lagom pris - vad det nu är, men Hilton är absolut max,
    • planerad resa är på ca 15 dygn...ska man satsa på att byta hotell under tiden?

2. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle byta hotell några gånger om jag själv var där två veckor. Jag bor på "Four Points by Sheraton Sheikh Zayed Road" denna vecka, och uppfyller väl alla punkterna (plus att de har grymt gott kött i pubben). Det finns spårvagn (eller vad man nu ska kalla deras lokaltrafik) rakt över gata, och ligger väldigt nära Burj Kalifa och dess köpcentrum. Takterass med pool och bar (och helipad), öppen till sent.

3. Pixel

Pixel Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!