Senaste nytt

Hotell i Chicago utan bil

Bryant

Medlem
Menar du Chicago i allmänhet eller Aqua i synnerhet? För övrigt tror jag att vi passar det där med Aqua då det ligger en bit utanför våra budget för denna resa.

Jag menar Aqua! Det finns hotell där du kan göra bra deals.

Sofitel ligger bra till. Kolla om det är en bra deal på accorrean.

Sen finns det mängder med bra hotell med bra läge... :)
 

Johan_G

Medlem
Jag menar Aqua! Det finns hotell där du kan göra bra deals.

Sofitel ligger bra till. Kolla om det är en bra deal på accorrean.

Sen finns det mängder med bra hotell med bra läge... :)
Låter bra. Accorrean gäller bara till i mitten på april, men det kommer ju nya Accorreor hela tiden så jag bokar något skapligt och avbokningsbart så länge och sedan får vi se vad som dyker upp :)
 

Homer

Medlem
Hotell kan ibland vara väldigt billigt i Chicago, har bott på Intercontinental och Conrad under $200 och Hilton för under $100(det på South Michigan Ave. där man fö fick loungetillgång som enbart guld)
 

Bryant

Medlem
Låter bra. Accorrean gäller bara till i mitten på april, men det kommer ju nya Accorreor hela tiden så jag bokar något skapligt och avbokningsbart så länge och sedan får vi se vad som dyker upp :)

Själv föredrar jag att bo norr om Chicago river (om jag inte bor på Aqua:)). Där finns det egentligen hur många hotell som helst i olika prisklasser.
 

Mickey

Medlem
Jag bodde på Wyndham Grand Riverfront och kan varmt rekommendera det hotellet. Läget var verkligen perfekt och så hade jag en underbar utsikt från mitt hotellrum.
 
Toppen