[Hotell] Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, 560 SEK/rum per natt

Diskussion i 'Hotell' startad av Dr. Miles, 14 December 2012.

1. Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Rumstyp: KING HILTON GUEST ROOM/TWIN HILTON GUEST ROOM 266 PLN/rum (ca 560 SEK) per natt inkl. skatter
    Förköpskrav: 1 dag
    Förskottsbetalning: Ja
    Återbetalning: Nej
    Dagar: Fredag-Söndag
    Boka senast: 2013-JAN-31
    Gäller fram till: 2013-DEC-31

Last edited: 17 December 2012
  2. Homer

Homer Medlem

Fast lyxhotell är ju alltid mycket billigt på helger i Warsazawa, 2-4-1 på IC brukar kosta brukar kosta som vandrarhem i Sverige, det är väl därför Concorde gjort det till ett andra hem.

3. Då får du också posta hotell deals. :D Jag välkomnar alla trevliga deals.

4. Dr Miles, har redan postat denna i Hilton forumet =)

5. Homer

Homer Medlem

Last edited: 15 December 2012
  6. Vore jättebra om vi kunde få mer tips av den här typen för publicering "utåt" i fortsättningen. Forumrävarna hittar det här i Hilton-tråden etc men under nästa år borde vi börja pusha det här på förstasidan för "vanligt folk" :)

7. Som bjornstrom redan påpekat, det är säkert baskunskap för medlemmar i forumet, men det är långt ifrån allmänkunskap för dem som inte häger här.
    Vi vill skapa mer nyheter för "vanligt folk". Publicering per hotell med pris är enklare än per kampanj med varierande priser och platser.

1 person likes this.
  8. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Tyvärr är inte var och en Royal hos IC utan en ödmjuk och anspråklös HHG och därför välkommnas alla möjliga deals för de oinsatta i spelet ;)

1 person likes this.
  9. Jag ska bättra mig på den fronten och PMa Dr Miles och ge tips istället så det når den stora massan. #fjolldrink

10. Homer

Homer Medlem

Priserna var inte varierande, alla hotellen kostade £20,12.

Jag har svårt att se hur det kunde varit enklare att överblicka om jag istället startat en tråd för varje hotell, mao hundratals nya trådar, istället för att skriva alla hotellen på den här sidan kostar £20,12 om man bokar 7-8/12.

Last edited: 16 December 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!