hotell för 2 New York alt Williamsburg/brooklyn 4-8/9

Diskussion i 'Hotell' startad av max.timander, 22 Augusti 2015.

1. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    hej!

är lite i trubbel. anländer till New York kväll 4/9 och avreser 8/9. Behöver hitta något vettigt boende i något roligt område. Williamsburg i Brooklyn verkar spännande men svårt att hitta något där. Så backup är New York. Hittade ett roligt hotell i Midtown men midtown verkar rätt så turistigt tyvärr

2. Det här är en extremt bred fråga - det finns flera hundra hotell i New York. Vad ligger din budget på? Vad vill du ha nära till? Vad är viktigast för dig?
    Någon kedjepreferens?

3. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    haha kanske är det :)

alltså jag sökte nu och det mesta verkar slut. helst runt 1500kr / natt. så jag var ganska inne på att hitta något vettigt och boka det första bästa

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    New York med kort varsel och under 1500kr/natt? Ja du är i trubbel.

Om du har poäng i något hotellprogram skulle jag kolla på att boka cash+points. Då kan du få ner priserna. Annars har du nog två val: dra ner på förväntningarna rejält eller öka din budget.

5. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja hotell blev aldrig något alternativ. Hade inte heller bra med bonuspoäng.

Blev till slut Airbnb

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!