Hotel room alerts - få reda på när ett hotell blir tillgängligt

Diskussion i 'Hotell' startad av seat56f, 6 Oktober 2015.

1. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade ett verktyg som verkar vettigt: Hotel Room Alerts - Receive Alerts When Any Booked Room Becomes Available!

Skickar notifiering när ett fullbokat hotell (eller en önskad rumstyp på ett hotell) öppnas upp för bokning.

Disclaimer: Oklart hur mycket spam du riskerar att åka på. Jag kan återkoppla i tråden om ett tag, jag lade precis in en bevakning...

jumbooze gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På liknande tema finns det flera sidor som erbjuder prisbevakning, själv använder jag det en del för att 1 se om mina ombokningsbara rum sjunker i pris och 2 kolla om ev. prisgaranti kickar in

3. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Smart... någon sådan site som du tycker är bättre än någon annan? Jag har använt Yapta (för flyg) innan, vilket funkade rätt kass eftersom jag bevakade Thaiflighter där de publika priserna var mycket sämre än vad de själva (eller deras utvalda resebyråer) visade, men det kanske är ett problem för just TG...

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använder hotels.com just nu då det har möjlighet till olika valutor som är bra för BRG...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!