Tommy Palomäki
Medlem
Tack för er sympati. Några svar nedan på era frågor och kommentarer.
1. Försäkringen täcker paddan och fodralen eftersom den var in i min väska och den var stängt och rummet var låst samt jag ej anmält liknande skada tidigare.
2. Det var Polisen i Paris 14:e stadsdel som bad mig att fråga info från FOM att det skulle vara färdig när de kommer men de kom aldrig. Jag har gjort polisanmälan både i Paris och i Stockholm iaf.
3. Jag tänkte inte att jag skulle prata med 'Lisa'.
4. Jag har svarat på deras kundundersökning som de skickat efter vistelsen med mina synpunkter hur de hanterat situationen och andra saker som tyckte att inte funkade som ska. Jag bad de att återkomma inom en vecka innan jag skriver min review i Tripadvisor.
5. Andra dagen valde jag avstå för städningen och hade klämt in i safetybox typ alla värdesaker från bälten, sneakers osv som hade värde mer än ca 1500kr.
6. Vår resebyrå kommer ej att boka några andra till detta hotel. De blockerade hotellet för nya bokningar.
7. Informerad via min FB vad som hänt att mina vänner vet att undvika hotellet.
Om ingen återkoppling inom kort så sen kontaktar jag deras kundservice.
1. Försäkringen täcker paddan och fodralen eftersom den var in i min väska och den var stängt och rummet var låst samt jag ej anmält liknande skada tidigare.
2. Det var Polisen i Paris 14:e stadsdel som bad mig att fråga info från FOM att det skulle vara färdig när de kommer men de kom aldrig. Jag har gjort polisanmälan både i Paris och i Stockholm iaf.
3. Jag tänkte inte att jag skulle prata med 'Lisa'.
4. Jag har svarat på deras kundundersökning som de skickat efter vistelsen med mina synpunkter hur de hanterat situationen och andra saker som tyckte att inte funkade som ska. Jag bad de att återkomma inom en vecka innan jag skriver min review i Tripadvisor.
5. Andra dagen valde jag avstå för städningen och hade klämt in i safetybox typ alla värdesaker från bälten, sneakers osv som hade värde mer än ca 1500kr.
6. Vår resebyrå kommer ej att boka några andra till detta hotel. De blockerade hotellet för nya bokningar.
7. Informerad via min FB vad som hänt att mina vänner vet att undvika hotellet.
Om ingen återkoppling inom kort så sen kontaktar jag deras kundservice.