Hong Kong och Peking 2999,-...

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av perhall, 10 Juli 2015.

1. perhall

perhall Medlem

Har SAS svårt att fylla planen till HKG eller bara en trevlig kampanj? Är ju väldigt billigt för så långa flighter... I praktiken billigare än Norwegians 1999,- till USA eftersom de blir 2997 med väska och mat...

Gus gillar detta.
  2. Var hittar du detta? Restriktioner gällande datum att boka och resa?

3. Joakim

Joakim Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kampanjen slutade vid midnatt. (Jag bokade 23,59)

4. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. perhall

perhall Medlem

Aha, jag så diet igår efter tips från en kompis vid 23-tiden och lyckades boka HKG under höstlovet fr-ti för 2999.../Per

6. Trox

Trox Medlem

Jag såg priserna igår och tänkte boka idag. #bigfail

7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vänta aldrig när det är kampanjpriser, det bli aldrig lägre priser under kampanjen, däremot kan det bli det under nästa kampanj!

Trox gillar detta.
  8. perhall

perhall Medlem

Det är lätt hänt att man missar kampanjer för i de flesta branscher betyder det ju ingenting. Just nu ny rabattkod på vårt hotell, 3 näter för priset av 2, vinterhjul på köpet - ja, kampanjandet pågår nästan överallt. Hotell kan lika gärnaha en mycket bättre kampanj som direkt avlöser den förra t ex. Men jag har senaste året nu tre gånger haft möjlighet att köpa för ca halva priset vid en kampanj med SAS. Tokyo 5399 istf 9000; NYC 4100 istf 8500; HKG för 2999 istf (vet ej ord pris men runt 6000 gissar jag../Per

9. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ångrar mig så här i efterhand att jag inte bokade HKG till hösten när jag hittade biljetter för 2.999 pix igår. Men det kommer som sagt fler kampanjer. Kul för er som kommer iväg! :)

Trox gillar detta.
  10. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var (nästan) samma pris under Friends & Family (typ 80 kr dyrare eller nåt). :)
    Åker själv i mars med F&F (SAS VIP GO) biljetter.

Blir roligt om man kan fortsätta få såhär billiga biljetter relativt ofta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!