Senaste nytt

Hjalp med forslag till resa for pengar, avios och voucher

trekker

Medlem
Jag ger upp - det ar stoet omojligt att hitta reward platser i business under engelska skollov. Ok, nu hittade jag faktist 4 stycken till Singapore - men det gar inte att boka dom med pengar avioser och guf2 voucher. Kan dessutom inte hitta resan fran Mancester. Hur gor man egentligen, ringer man och loser dom det isafall?
 

Senator

Moderator
Jag ger upp - det ar stoet omojligt att hitta reward platser i business under engelska skollov. Ok, nu hittade jag faktist 4 stycken till Singapore - men det gar inte att boka dom med pengar avioser och guf2 voucher. Kan dessutom inte hitta resan fran Mancester. Hur gor man egentligen, ringer man och loser dom det isafall?

Tyvärr så har du svarat delvis själv på frågan.. Du letar efter 4 platser i högsäsong när BA skall sälja biljetter till högt pris till den inhemska marknaden..
 

trekker

Medlem
Tyvärr så har du svarat delvis själv på frågan.. Du letar efter 4 platser i högsäsong när BA skall sälja biljetter till högt pris till den inhemska marknaden..
Jag vet men skam den som ger sig. Ska nog kunna få till 3-4 veckor österut i augusti. Kan man använda guf2 på icke ba eller är det endast ba?
 

trekker

Medlem
Man blir ju nästan skadad av att hänga här på bc. Efter att ha läst några rese rapporter började jag fundera hur man kan ta en månad rtw med poäng i olika program samt Cash. Det kan inte vara möjligt med 2 st 5 åringar. Eller kan det?
 

trekker

Medlem
OK nu borjar planerna komma igang i huvudet - jag hoppas panelen har kan saga bu eller ba.

Nu handlar det inte bara on att branna avioser och vouchrar. Det ar 10 ars brollopsjubiluem med fru Trekker sa nagot speciellt att overaska hade varit nagot.

Jag siktar just nu pa MAN-LHR-SIN i CW med BA, forhoppninsgvis med utnyttjande av voucher och avios. Hur lange kan man stanna och trivas i singapore?

Efter detta, Singapore - Maldiverna eller Seychellerna med Sri Lanka i Business. Funkar nagot av dom landerna med barn? Annars, nagot forslag pa nagot jag inte tankt pa?

Jag siktar pa Augusti, ingen indisk regnsasong alltsa......
 

Homer

Medlem
Jag ger upp - det ar stoet omojligt att hitta reward platser i business under engelska skollov.
Just det, dessutom tittar du på de svåraste destinationerna, om du istället tittar på Kina bör det inte vara något som helst
problem att hitta 4 platser i First.
Sen köper du en biljett därifrån dit du egentligen vill åka, stannar du du inte mer än 3 dagar behövs inget visum.
PVG-HKG kostar t.ex 4.500 Avios med Cathay, annars brukar Malaysian ofta ha rea i Business från Kina (finns en tråd någonstans)
 
Toppen