Hjälp - ska åka till Auckland via Tokyo i slutet av september

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av motu, 10 Februari 2013.

1. motu

motu Medlem

Försöker hitta bra erbjudande till Auckland, helst via Tokyo, i slutet av september. Givet att det är så lång flight skulle jag helst åka premium economy / business. Hitintills har jag inte kunnat hitta några vettiga erbjudanden. Några tips på erbjudanden / bra bolag att flyga dit?

2. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varifrån utgår du? och varifrån kan du tänka dig att börja din resa?

3. motu

motu Medlem

Stockholm. Norra europa men helst Sthlm, Helsingfors el Köpenhamn.

4. Välkommen till BusinessClass.se, motu!

Vilken budget pratar vi om? Hur många personer?

Om det är för en eller två personer kan det vara värt att köpa miles hos US Airways Dividend Miles och boka bonusresa.

Bonusresa mellan Europa (Sverige) och Oceanien (Nya Zeeland) i Business class med US Airways Dividend Miles kostar 120.000 miles.
    Det tillåter en stopover antingen vid utresan eller vid hemresan så på det viset kan du ta stopover i Tokyo.

För mer information om US Airways Dividend Miles kan du läsa här:

5. motu

motu Medlem

2 personer och 15-20000 per person. Tack!

6. Jacob

Jacob Medlem

Det enda flygbolag som flyger direkt på sträckan Tokyo-Auckland är Air New Zealand. Även om det är ett av mina absoluta favoritbolag kan det vara värt att påpeka att det mestadels är en Boeing 767 som används på linjen med en business produkt (och troligtvis premium economy produkt) som är enkel och gammal och som jag inte skulle vilja betala alltför mycket för på en flygning på närmare 12 timmar. Deras Business Premier som finns på Boeing 777 planen är dock mycket bra.

7. motu

motu Medlem

Tackar! Vad tycker du om deras premium economy produkt jämfört med SAS?

8. motu

motu Medlem

Billigaste biljetten jag kunde hitta Är ca 24000 kr. Var kan jag hitta ditt pris?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!