Hjälp, problem möjliga problem i Frankfurt

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Caru, 16 Oktober 2013.

1. Caru

Caru Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjena BC

Är just nu påväg till USA, sitter på flighten från GOT. Här är mitt problem, för det första så står det Mrs istället för Mr, och det andra problemet är att det står Carlo istället för Carl O. Ringt både Lufthansa och UA som sköter flygningarna och de sa att det var lugnt. Incheckningsdamen här på GOT var väldigt skeptisk dock. Borde jag vara oroad och i så fall vad kan jag göra? Tänkte traska bort till transferdisken på FRA när jag landar. Det är extreeemt viktigt att jag kommer fram så vilka tips ni än kommer på är uppskattat.

2. Caru

Caru Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Problemet är löst. Var tydligen inte ens något problem. Så länge ESTA:än är korrekt så spelar det ingen roll. Jag har visum också vilket gör det ännu lättare. Hade inte kunnat drömma om att det skulle vara så lätt löst :)

6 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!