Hjälp mig att få min viljan genom hos SAS / Blue1

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tommy Palomäki, 30 Maj 2012.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej alla BC.se kompisar,

ni alla som ett FB konto skulle gärna be ert hjälp för att få min viljan genom - ändra tidtabell.

Case;
    Hej, skulle det finnas möjlighet att ni skulle ändra tidtabellen i ARN-HEL route så att morgonens första avgång på vardagar skulle vara kl 6:30 eller 6:45 istället för kl 7:00? Med kl 7:00 avgång landar du kl 9:00 lokal tid som är ganska sent. Jag vet att ni flyger routen i samarbetet med KF så ni måste göra samarbete för denna förändringen, men jag skulle uppskatta detta verkligen. Mvh, Tommy

Alltså om flyget skulle avgå 6:30 eller 6:45 skulle jag slippa att ta DY som avgår 6:40. Det är den enda avgången att jag skulle hinna till möte / utbildning hos kunder i Helsingfors region.

Har redan fått följande kommentar från SAS genom Facebook som;
    Hej Tommy, Jag har skickat ditt önskemål vidare till korrekt avdelning så får vi se vad som händer. // JH

Länken:
    https://www.facebook.com/permalink....455788&id=140344030787&ref=notif&notif_t=like

Du får gärna kommentera min inlägg på SAS Facebook sida och gilla inläggen också!

Tusen tack för hjälpen och samarbetet!

8 personer gillar detta.
  2. Nu var "uppdraget" utfört ;) Jag flyger inte linjen alls, men om det bara ska till ett "like" på facebook för att hjälpa..... då hjälper jag gladeligen till.

1 person likes this.
  3. bL0m

bL0m Medlem

En till "like" från Blomman

1 person likes this.
  4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillat. Inte för att jag flyger rutten, men hade jag behövt göra det hade jag tyckt precis samma sak.! :)

5. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Håller med Erik, gillar enbart för att hjälpa till.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du får en "gilla" här istället eftersom jag inte använder FB. -Jag vet, det hjälper inte direkt, men det är väl tanken som räknas?

1 person likes this.
  7. Nej, du och jag använder Flying Blue, men inte Facebook. ;)

1 person likes this.
  8. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tanken som räknas. :)

9. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har "gillat" (- och såg att vi har en gemensam friend på FB.)

10. Adamsson

Adamsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Å så har lilla jag gillat också! :rolleyes:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!