Hjälp boka på Uniteds hemsida

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av ulagun, 13 Augusti 2015.

  1. ulagun

    ulagun Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Skäms nästan för lägga in denna banala fråga, men har kört totalt fast och damen som svarade på Uniteds kundcenter, efter nytt rekord i väntetid, gjorde mig än mer förvirrad.
    Försökt boka flight Washington-Boston, men fastnar här;

    ZIP/postal code: ! Please enter a City. City/Town/Department:

    Hur fyller man i detta?
    Har försökt med allt.
    postnummer + ort, enbart ort, enbart postnummmer.
    Med utan / osv.

    Kommer alltid felmeddelande i rött Please enter a Town.

    Hoppas nu på hjälp från någon av er, annars återstår resebyrå
     
  2. Kan det vara att du bor i en stad med å, ä eller ö i namnet? Brukar inte funka, Linköping tex är krångligt att bo i. Då får man testa Linkoping. Men ibland vill inte kortbetalningar gå igenom för att det jag har fyllt i inte matchar med kortets adress.
     
  3. ulagun

    ulagun Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer, har ett å, men detta har aldrig varit problem vid ifyllande av t.ex ESTA. Bara skrivet dubbel a ist.f å.

    Provade även med arbetsgivarens adress och postnummer i Stockholm.
    Samma svar Please enter a Town.
     
  4. Jonasdk

    Jonasdk Medlem

    Land:
    Danmark Danmark
    Er du på den svenske United hjemmeside? Jeg havde problemer sidste uge da jeg prøvede at booke en IAH-PHX på den amerikanske United side og indtastede en dansk adresse.
     
  5. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Kan du fylla i med "fejkuppgifter" och ta ett skärmskott?
     
    Jakob Österberg gillar detta.
  6. Har du fyllt i rätt land?
     
  7. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att du har valt fel land och att United-spelares system försöker verifiera din adress som en amerikansk.
     
  8. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
  9. ulagun

    ulagun Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer,
    Gick in på och hamnade på amerikanska hemsidan.
    Ändrade till svenska sidan, kom upp en liten svensk flagga och allt löste sig.
    Varför kunde inte fruntimret på deras customer centre upplyst om detta?

    Ännu en gång jag fått hjälp från er på BC
    Tackar!
     
    jumbooze och Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×