Senaste nytt

Hjälp behövs för att välja seating på Turkish Airlines

adhoc76

Medlem
Fick mail av TK att de seatat efter att jag mailade dem och bad om det... Nån som vet var man kan kolla att de verkligen gjort det? Syns inte på TK:s hemsida iaf....
 

Vaniljvodka

Medlem
Fick mail av TK att de seatat efter att jag mailade dem och bad om det... Nån som vet var man kan kolla att de verkligen gjort det? Syns inte på TK:s hemsida iaf....

Jag har bokat mina biljetter via Mr Jet så när jag pratade med TK så sa de att jag bara kunde se det om jag ringde Mr Jet och bad dom bekräfta på nåt sätt (dock inte gjort det ännu).
 

adhoc76

Medlem
Jag har bokat mina biljetter via Mr Jet så när jag pratade med TK så sa de att jag bara kunde se det om jag ringde Mr Jet och bad dom bekräfta på nåt sätt (dock inte gjort det ännu).

Du hade helt rätt... Vände mig till Mr Jet som jag också bokat genom och de skickade en pdf där det framgick att TK bekräftat säten...
 

Vaniljvodka

Medlem
Du hade helt rätt... Vände mig till Mr Jet som jag också bokat genom och de skickade en pdf där det framgick att TK bekräftat säten...

Nu har jag också pratat med Mr Jet och fått bekräftelse på mail. 2A/C till IST och 2A/B till BKK och samma på vägen hem. Ser dock att det blivit equipment change på hemresan, från A333 till B777-300ER. Men det borde väl ändå innebära nya C-kabinen va?
 

adhoc76

Medlem
Nu har jag också pratat med Mr Jet och fått bekräftelse på mail. 2A/C till IST och 2A/B till BKK och samma på vägen hem. Ser dock att det blivit equipment change på hemresan, från A333 till B777-300ER. Men det borde väl ändå innebära nya C-kabinen va?

Ja det är "nya" C. Jag hade inte samma tur som du... Jag fick meddelande om att de ändrat från A333 till A343. Men jag tar det med en nypa salt. Jag åker i december och de ändrar ju hit och dit hela tiden så det hinner ändra sig igen.... Samtidigt är gamla C ingen katastrof heller även om den är sämre än den nya...
 

jannewa

Medlem
Nu har jag också pratat med Mr Jet och fått bekräftelse på mail. 2A/C till IST och 2A/B till BKK och samma på vägen hem. Ser dock att det blivit equipment change på hemresan, från A333 till B777-300ER. Men det borde väl ändå innebära nya C-kabinen va?

Hoppas att du får version 1, dom har 2v
 

Vaniljvodka

Medlem
Hur mycket och VAD skiljer versionerna åt?

Enligt Seatguru så har Version 1 av B777-300ER First, Business och Eco, medan Version 2 har Business, Economy Comfort och Eco. Eftersom jag är seatad på rad 2 så antar jag att jag får Version 2?

Har versionen med F-kabin nya C-stolarna?
 

Tockstew

Medlem
Nu kanske jag är ute och cyklar men V1 är inte det de inleasade planen från Jet Airways? 1-2-1 i business låter inte troligt.......utan är nog en effekt av att Jet airways planen har First som Turkish säljer som business.
 
Toppen