Senaste nytt

Hjälp att välja Hilton i London

Bibinski

Medlem
Jag visste sen tidigare att Hilton i England & USA inte är vad det brukar vara i övriga världen (varför kan jag inte förstå) men trodde inte att hotellen skulle bli REKT på detta sätt. Som tidigare nämnt så går waldorf & t5 bort.. då jag inte hade kollat Hiltons internationella bokningssida innan jag startade tråden så hade jag glömt bort Conrad men de är ju då av förklarliga skäl också borträknade för min del denna gång. Jag räknar med att spendera ca 130 £ för min stay men vill inte ha en minibar som den som presenterats i tråden eller heltäckningsmatta i badrummet. Vilket väljer jag då ? :p Det negativa med Kensington verkar vara att det är små rum , men i övrigt är det ganska bra bang 4 the buck ?
 

telelina

Medlem
Ta det som verkar fräschast. För endast 1 natt kan du väl överleva resten? :)
T ex ankomst eller avresedagen så behöver du inte spendera någon extra tid på rummet. Ska snart bo på doubletree vid Heathrow, kan rapportera efter det.
 

Timotey

Medlem
Bodde nu senast på Hampton by Hilton Waterloo. Ganska litet rum rätt taskig frukost. Men rent och fräscht och i alla fall värt pengarna skulle jag säga. Behöver du bara en natt så ta det billigaste av de fräscha hotellen.
 

sembl

Medlem
Jag bodde på hilton T5 och det var en av de bästa upplevelsena för att vara London. Det enda som fattades var att de masserade min nacke i badkaret.

Skömt åsido, superproffsig personal, rena och stora rum. De kom upp med en korg med spa artiklar till badkaret från deras spa och en flaska med pellegrino och fruktfat plus en GT. Tappade upp badet åt mig dessutom. Och jag som bara var lite lustigkurre vid incheckningen och på bra humör.

Metropol och Wifi kan jag hålla med om om man bor i Tower. Sunkiga rum där dessutom. Superior rummen i West Wing är däremot helt fantastiska och riktigt stora. Be alltid om två sängar fast du är ensam. Gärna corner room.
 

doc

Medlem
Jag har provad ganska många av de olika Hilton-hotellen i London. Om priset är bra kan jag absolut rekommendera Hilton Tower Bridge. Det är ett nytt och fräscht hotell med bra frukost och hjälpsam personal.
 
Toppen